Snežinke so zelo zanimiva stvar, niti dve snežinki nista enaki, obenem pa se njihova struktura snega nenehno spreminja. Vsako snežinko sestavlja več milijard edinstveno razporejenih ledenih kristalov, vsem pa je skupna šesterokotna simetrija oziroma šest krakov, saj se molekule vode vedno razporedijo pod kotom 60° ali 120°. Ker nenehno spreminjanje vpliva tudi na vozne lastnosti pnevmatik, so se Goodyearovi znanstveniki in inženirji lotili raziskovanja snega.
Ustanovili so pravi visokotehnološki snežni laboratorij
Goodyear je tako v svojem raziskovalnem centru v Luksemburgu ustanovil visokotehnološki snežni laboratorij v katerem preučujejo fizikalne lastnosti snega in njegovo vzajemno delovanje s pnevmatikami. Sneg se namreč pojavlja v številnih oblikah, njegova struktura pa se ves čas spreminja, saj se posamezni snežni kristali zraščajo med seboj.
Tudi do 800 kg/m³
Medtem ko pršič tehta približno 30 kg/m³, lahko sprijet sneg doseže težo do 500 kg/m³, zbit pa celo 800 kg/m³. V Goodyearovem snežnem laboratoriju je temperatura zraka med 0 °C in –40 °C, znanstveniki in inženirji pa v teh pogojih izvajajo raznolike raziskovalne dejavnosti.
Sneg se lepi na pnevmatiko
Pri vožnji po zasneženi cesti se zaradi procesa zgoščevanja sneg lepi na pnevmatiko. Koliko snega se bo oprijelo tekalne plasti, pa je odvisno od različnih dejavnikov, poleg same strukture snega imata med drugim pomemben vpliv tudi temperatura zraka in hitrost vožnje. V primeru vožnje po sveže zapadlem pršiču je pnevmatika povsem prekrita s snegom, pri vožnji po sprijetem snegu se slednji nalaga v kanalih tekalne plasti, zbit sneg pa se pnevmatike sploh ne oprijema.
Dognanja pomagajo pri razvoju še boljših pnevmatik
V laboratoriju med drugim izdelujejo najrazličnejše oblike snežnih kristalov, z mikroračunalniško tomografijo analizirajo vzorce ter s pomočjo sodobne programske opreme izdelujejo informativne 3D-modele vzorcev snega. Poleg tega z združevanjem različnih vrst snega simulirajo zasnežene ceste ter z merilno opremo, kot je tribometer, proučujejo trenje na snegu. Z dognanji pa nato izpopolnjujejo gumene zmesi, dezene tekalne plasti in razporeditve lamel.
Testi zimskih pnevmatik
Na zadnjih testih zimskih pnevmatik se je odlično izkazala Goodyearova pnevmatika UltraGrip Performance Gen-1 (test nemške avtomobilske revije Auto Zeitung). Goodyear UltraGrip Performance+, pa je bila prva na testiranjih treh revij Auto Bild sportscars, Auto Express in Auto Motor und Sport.