V Sloveniji z današnjim dnem začenjajo veljati strožji ukrepi glede odprtosti trgovin, restavracij, ukinjen je tudi javni prevoz. Vse to z namenom omejitve širjenja epidemije koronavirusa COVID-19. Skladno s temi ukrepi države NLB svoje stranke poziva, da naj stranke z banko poslujejo od doma prek interneta ali NLB Klicnega centra.
Večino bančni opravkov lahko postorite doma
Ker se odhod iz doma odsvetuje, pri NLB svojim komitentom predlagajo, da bančne opravke opravijo kar od doma. Položnice in račune je možno kadarkoli plačati prek spletne banke Klik ali mobilne banke KlikIn. Pri zahtevnejših bančnih storitvah in vseh vprašanjih pa lahko kontaktirajo NLB Kontaktni center, ki je dostopen 24/7 na telefonski številki 01 477 2000 ali preko spletnega klepeta ali video klica.
Plačujte brezgotovinsko, po gotovino pa se odpravite na bankomat
Najboljša oblika plačevanja v trenutnih razmerah je brezgotovinsko plačevanje z brezstičnimi plačilnimi karticami ali mobilnimi denarnicami (npr. NLB Pay). Na bankovcih in kovancih se namreč lahko prenaša virus, saj gredo oboji če kar nekaj rok. V primeru, da nikakor ne gre brez gotovine, pa je najboljši način dvig na bankomatu.
NLB poslovalnice sicer ostajajo odprte
Bančne poslovalnice so ena od izjem in so lahko odprte. NLB poslovalnice tako ostajajo odprte z izjemo tiste v UKC Ljubljana, ki je zaprta zaradi preventivnih ukrepov. Vstop v poslovalnice je mogoč le posamično, saj se na tak način omejuje možnost okužbe s koronavirusom. To pomeni, da bo treba v vrsti počakati pred vrati bančne poslovalnice.