Novi termini za dostavo in prevzem v spletni trgovini Spar Online so se do zdaj odpirali ob 24.00. Pri Spar Slovenija so nekaj dni nazaj to spremenili in odpiranje novih terminov prestavili na 22.00. Še vedno pa se termini odpirajo za 4. delovni dan, zaradi navala na spletno trgovino pa poidejo v nekaj minutah.
Odpiranje novih časovnih terminov v Spar Online zdaj ob 22.00
Pri Spar Slovenija so že pred časom pojasnili, da so kapacitete podvoji, kaj točno to pomeni ni znano, saj teh podatkov niso razkrili, a kljub temu časovna okna za dostavo in prevzem poidejo v nekaj minutah. Iz tega sledi, da povečanje kapacitet ni bilo zadostno. Dostava je omejena na Ljubljano z okolico, Spar Online Drive-In prevzemno mesto pa je zgolj eno, in sicer pri Intersparu Citypark.
Zaradi preobremenjenosti dodali virtualno čakalno vrsto
V obvestilu so še zapisali, da so uro odpiranja novih terminov spremenili, ker bi uporabnikom radi prihranili polnočno bedenje in čakanje na prosta časovna okna za dostavo ali prevzem za 4. delovni dan. A zapolnjeni termini niso edina težava. Zaradi povečanega obiska, za koliko se je ta povečal, ni znano, so uvedli virtualno čakalno vrsto, ki pa žal pomaga le pri delni razbremenitvi strežnikov, prav nič pa ne pri pridobivanju prostega termina za dostavo in ali prevzem.
Prostora za izboljšave je precej
Pri Spar Slovenija so za Uporabno stran pojasnili, da so za zadostitev pravočasnosti dostav zaposlili več ljudi in podvojili kapacitete. Naročanje za isti ali naslednji dan pa bo ponovno mogoče, ko se situacija normalizira. Očitno pa je težava v tem, da kapacitet še vedno niso dovolj povečali. Predvsem bi lahko veliko več naredili glede prevzemnega mesta. Ta bi lahko deloval dlje, blago pa bi lahko npr. pripravljali tudi na drugih lokacijah in jih nato dostavljali do Drive In lokacije. Predvsem pa bi lahko v trenutni situaciji, podobno kot je to storil Mercator, nabor izdelkov omejili na bolj kot ne živila z daljšim rokom trajanja. Na tak način bi bila stvar precej bolj obvladljiva, hkrati pa bi lahko obdelali večje število ljudi. Morda bi lahko razmislili tudi o tem, da bi pri dostavi čakalno vrsto odprli. Ljudje bi naročilo izvedli, plačali, Spar pa bi jih nato dan pred pripravo paketa zanje obvestil, da ga lahko pridejo iskat. Seveda bi jim glede na predhodna naročila dali neko oceno, koliko časa okvirno bodo čakali na pripravo paketa za osebni prevzem.