V slovenski agenciji iProm, ki je specializirana za digitalno oglaševanje, so pripravili analizo medijske potrošnje v marcu 2020. Ta pa razkriva rekordno zanimanje za večino vsebinskih kategorij v slovenskih digitalnih medijih. Tako je dnevno v drugi polovici meseca marca do spletnih vsebin dostopalo 52% več uporabnikov, na dan pa so pregledali v povprečju 75% več spletnih dokumentov kot meseca februarja.
Največja rast v kategoriji za otroke in mladostnike
Glede na podatke iProma je kategorija, ki je zaznala največjo rast kategorija z vsebinami namenjenimi otrokom in mladostnikom. V drugi polovici marca glede na februar je bila zabeležena 166% povečanje povprečnega dnevnega dosega in 213% povečanje dnevne obiskanosti. Sledila je kategorija zdravje, ki je zabeležila 92% povečanje, kulinarika za 68%, gospodarstvo pa je zabeležilo 66% povečanje dnevnega dosega. Največji padec pa je iProm zaznal v kategoriji turizem, ta kategorija je padla za 16%.
Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs je povedal:
Zanimanje za vsebine digitalnih medijev se je v preteklih dveh tednih povečalo skoraj toliko kot prej v desetih letih. V povprečju na leto beležimo med 5- in 15-odstotno rast dosega in obiskanosti digitalnih medijev. To kar z vidika rasti beležimo v teh dneh je fenomen. Takšne rasti v svoji karieri še nisem doživel. To so veliki izzivi za vse, ki vzdržujejo infrastrukturo različnih digitalnih platform