Samsung Slovenija je servis mobilnih telefonov in pametnih televizij z rešitvijo Varen servis omogočil tudi v času, ko morajo uporabniki ostati doma. Servis se tako izvede s sistemom dostave od vrat do vrat, hkrati pa poskrbijo tudi za dezinfekcijo, ki zagotovi še dodaten nivo varnosti.
Samsung servis s prevzemom naprave na domu
Samsung Slovenija do 30.6.2020 v sklopu storitve Varen servis zagotavlja rešitev prevzema naprave (mobilni telefon, televizija, …) na lokaciji kupca ter pošiljanje v pooblaščeni servis. V Sloveniji sta to Emonagram d.o.o. in Ram2 d.o.o.. Po izvedenem servisu pa poskrbijo, da se Samsungova naprava vrne na naslov kupca.
Poskrbijo za dezinfekcijo
Zaradi vaše varnosti se ob vstopu in izstopu iz servisnega centra opravi dezinfekcija naprave. To velja tako za naprave, ki so dostavljene prek Samsungove storitve Varen servis ali pa jih uporabniki v Samsung servis prinesejo sami. Dezinfekcija naprave se izvede z uporabo razkužila na osnovi izopropilnega alkohola oziroma UV-C-svetlobo, s katero se uniči do 99% prisotnih delcev na napravi.
Kako do Samsung servisa na domu?
V primeru, da kupec želi izkoristiti storitev Samsung Varen servis, se mora obrniti na 080 697 267 ali na https://www.samsung.com/si/support/