S kolesom na vlak Slovenskih železnic je zdaj precej precej ugodneje, saj je s spremembo potniške tarife, ki se je zgodila v začetku leta 2020 prišlo tudi do precejšnje pocenitve prevoza koles. Nova cena je glede na ceno, ki je veljala do zdaj, nižja za več kot 55%, kar je zagotovo korak v pravo smer in bo spodbudil večje zanimanje za vožnje z vlakom.
Cena prevoza kolesa na vlaku Slovenskih železnic
Cena za prevoz kolesa na vlaku v eno smer v Sloveniji, ne glede na razdaljo, je do zdaj znašala 3.40€. Od 20.3.2020, ko je bila na Ministrstvu za infrastrukturo potrjena sprememba Potniške tarife Slovenskih železnic, pa se je ta znižala na 1.5€. To pomeni, da se je prevoz klasičnega kolesa na vlaku pocenil za 55.88%. So pa dodali novo postavko, in sicer, prevoz električnih koles. Cena prevoza tovrstnih koles, zdaj znaša 3.0€.
Korak k večji trajnostni mobilnosti
Vsekakor je znižanje cene prevoza kolesa ustrezen korak k spodbujanju trajnostne mobilnosti v Sloveniji. Nekoliko težav je le, da je prostor za kolesa na vlakih Slovenskih železnic že zdaj marsikdaj premajhen. Novi vlaki Stadler FLIRT, ki jih bodo Slovenske železnice vpeljale v letošnjem letu, bodo imeli nekoliko več namenskega prostora za kolesa.
Zakaj drugačna cena za električna kolesa?
Kot so pojasnili pri Slovenskih železnicah, je do razlikovanja med klasičnim in električnim kolesom prišlo zaradi tega, ker se električnega v večini primerov zaradi teže ne da pospraviti na enak način kot klasičnega, ki tehta le nekaj kilogramov.
Kaj pa električni skiroji?
Seveda se takoj postavi vprašanje, kaj pa električni skiroji. Tukaj težav ne bo, saj se ti lahko zložijo in se obravnavajo kot osebna prtljaga. Sicer malo težja, a vsekakor ne predstavljajo takšne prepreke kot je to pri električnem kolesu.
foto: Slovenske železnice