EasyJet je danes, 19.5.2020 naznanil, da so bili žrtev hekerskega napada v sklopu katerega so storilci ukradli podatke okoli 9 milijonov uporabnikov. Med podatki, ki so jih ukradli so bile tako številke kreditnih kartic kot tudi raznorazni osebni podatki njihovih strank t.j. potnikov britanskega nizkocenovnega letalskega prevoznika.
Hekerji so ukradli so podatke 9 milijonov strank družbe EasyJet
Kot so zapisali na svoji spletni strani v sporočilu »Notice of cyber security incident« so navedli, da so bili napadeni s strani »highly sophisticated source« in da so hekerji pridobili dostop do okoli 9 milijonov elektronskih naslovov in potovalnih podatkov ter do 2.208 podatkov kreditnih kartic. Pri EasyJetu niso pojasnili, kdaj je do kibernetskega napada prišlo, so pa dodali, da posamično obveščajo vse uporabnike katerih podatki so bili zlorabljeni in da sodelujejo z UK Information Commissioner’s Office (ICO) in National Cyber Security Centre.
EasyJet naj bi stranke, ki so jim bili zlorabljeni osebni podatki, obvestil do 26. maja 2020.
Johan Lundgren, izvršni direktor EasyJeta, je ob tem opozoril, da napad dokazuje povečano tveganje za kibernetski kriminal v času pandemije novega koronavirusa.
EasyJetu grozi precej visoka globa
Ker je Velika Britanija še vedno del EU in jo zavezuje tudi GDPR, EasyJetu zaradi vdora in zlorabe osebnih podatkov grozi globa v vrednosti 4% letnega prometa. Do zdaj je najvišji znesek plačal Facebook 500,000£. V letalskem svetu se je v preteklosti British Airways spogledoval z globo v višini 183 mio £, kar je okoli 1.5% letnega prometa. Hotelski verigi Marriott pa je grozila globa v višin 99 mio £.