Slovenski kuharski mojster Janez Bratovža se je na oglaševalskem festivalu New York Festivals v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Futura DDB predstavil s knjigo JB restavracija. Serija obsega 900 knjig in prav vsaka ima unikatno naslovnico, saj jo je chef Janez Bratovž ročno ilustriral.
Knjiga Janeza Bratovža s srebrom mednarodne žirije
Kot so pojasnili avtorji, je navdih za knjigo prišel iz krožnikov, ki jih Janeza Bratovža svojim gostom skrbno pripravi v restavraciji. Javnosti so želeli prikazati, da v restavraciji JB pri pripravi jedi uporabljajo le surovine najboljših pridelovalcev, zato je Bratovž s surovinami vsakega izmed dobaviteljev pripravil po dva avtorska recepta – enostavnejšega in zahtevnejšega. Janez Bratovž namreč pravi, da je vrhunska surovina temelj za vrhunsko kulinariko.
900 unikatnih knjig
Projekt se je kot edino delo iz Slovenije in regije aprila letos uvrstil v ožji izbor mednarodnega oglaševalskega festivala New York Festivals. Mednarodna žirija pa mu je na koncu v kategoriji oblikovanja naslovnice knjig podelila srebrno nagrado.
Žare Kerin, kreativni direktor v agenciji Futura DDB je povedal:
Veseli nas, da je žirija prepoznala izvirnost projekta, ki smo ga ustvarili za našega dolgoletnega naročnika. Še bolj smo se razveselili, ko smo si ogledali ostala nagrajena dela v tej kategoriji – gre namreč za presežke svetovnega formata.
Janez Bratovž, lastnik Restavracije JB pa je dodal:
Nagrada, ki jo je naša knjiga prejela v New Yorku, me je pošteno razveselila. Predvsem zato, ker dokazuje, da tudi v težkih trenutkih lahko z dobro rešitvijo posežeš po vrhunskem uspehu.