Nov vozni red vlakov Slovenskih železnic, ki bo veljal do 1. junija 2020 do 29. avgusta 2020 korenito povečuje število potniških vlakov glede na vozni red, ki je začel veljati 18. maja 2020. Povečanje frekvenc na nekaterih linijah je tudi več kot 100%, a to še vedno pomeni le vračanje v normalni vozni red potniških vlakov.
Počasi se vozni red vrača v normalne tirnice
Po tem, ko je potniški promet po epidemiji koronavirusa COVID-19 11. maja 2020 ponovno stekel, so promet zagnale tudi Slovenske železnice. Najprej v izjemno okrnjenem voznem redu, ki so ga 18. maja 2020 nekoliko dopolnile. Zdaj pa s 1. junijem 2020 uvajajo korenito povečanje frekvenc. Tako se npr. na liniji Ljubljana – Dobova število dnevnih vlakov povečuje iz 27 na 44 (+63%), Dobova – Ljubljana pa iz 23 na 35 (+52%). Ljubljana – Kamni iz 10 dnevnih vlakov prehaja na 18 (+80%), Kamnik – Ljubljana pa iz 12 na 22 (+83). Na liniji Ljubljana – Jesenice bodo iz 9-ih vlakov prešli na 18 (+100), Jesenice – Ljubljana pa iz 10 na 18 dnevnih vlakov (+80). Na liniji Ljubljana – Novo mesto – Metlika bodo iz 10-ih dnevnih vlakov prešli na kar 28 (180+), na liniji Metlika – Novo mesto – Ljubljana pa iz 10 na 23 (+130). Podobne povečave frekvenc bodo deležne vse železniške povezave po Sloveniji.
Kaj pa mednarodni promet?
Mednarodni železniški promet z nobeno izmed sosednjih držav še ni stekel. Glede na to, da se mejni ukrepi počasi blažijo in je prehajanje precej lažje kot je bilo še teden dni nazaj, bi se znalo zgoditi, da bo vozni red Slovenskih železnic obogaten tudi z mednarodnimi vlaki. A v osnovi gre tukaj za dogovor med državami in železniškimi prevozniki, ki so udeleženi pri samem mednarodnem prometu. Nekako pa bi lahko pričakovali, da bi ta najprej stekel med Slovenijo in Hrvaško ter Madžarsko.