Nadgradnjo gorenjske železniške proge na območju od Podnarta do Lesc bo izvedla družba Riko, ki jo je Direkcija Republike Slovenije za infrastrukturo izbrala kot najugodnejšo. Vrednost investicije bo znašala 46.9 mio €, rok za dokončanje del pa je 20 mesecev od uvedbe v delo.
Nadgradnja gorenjske železniške proge
Gorenjska železniška proga (Ljubljana – Jesenice – d.m. (št. 20)) bi v letih 2020 in 2021 morala biti v celoti prenovljena skupaj s prenovo železniškega predora Karavanke, a se to žal ne bo zgodilo. Nekaj časa je v zraku visela tudi prenova zgolj dela te proge, a na koncu se je denar našel in v času od februarja do aprila 2020 je tekel razpis za odsek Podnart – Lesce Bled, ki bo šel prvi v prenovo. Na razpis so se poleg izbrane družbe Riko v skupni prijavi prijavile tudi družbe CGP, SŽ – ŽGP Ljubljana, GH Holding in Gorenjska gradbena družba, a je naročnik njihovo ponudbo zavrnil, ker je bila po merilu manj ugodna ponudba od izbrane.
Odločitev še ni pravnomočna, saj je od danes, ko je bila objava na portalu javnih naročil, 8 dni možno vložiti revizijski zahtevek.
Prenova hkrati z zaporo železniškega predora Karavanke
Prenova odseka železniške proge od Podnarta do Lesc je predvidena v času med prenovo iz zaprtjem žlezniškega predora Karavanke, ki naj bi stekla jeseni 2020. Septembra 2020 je tako predvidena 12 urna zapora proge, od oktobra 2020 do aprila 2021 pa popolna zapora.