Argeta posoška postrv bo nov produkt, ki je plod sodelovanja Atlantic Grupe in Mercatorja v sklopu iniciative »Podpiramo lokalno«. Argeta in Mercator sta namreč odkupila posoško postrv ribogojnice Faronika iz Tolmina in tako pomagala slovenskemu gospodarstvu.
Update: Argeta posoška postrv je že v prodaji
Argeta posoška postrv septembra ekskluzivno v Mercatorju
Ribogojnica Faronika, ki je bila zgrajena leta 2015 na sotočju rek Soče in Tolminke je v lasti Ribiške družine Tolmin in se ukvarja z vzrejo avtohtonih vrst sladkovodnih rib, njihovo predelavo ter prodajo, skrbijo pa tudi za vzdrževalna in dopolnilna vlaganja za športni ribolov. Letošnja epidemija koronavirusa COVID-19 in spremenjene gospodarske razmere so težave povzročile predvsem majhnim lokalnim podjetjem, ki se preživljajo predvsem z izvozom ali direktno prodajo svojih izdelkov.
Direktorica ribogojnice Urška Bizjak je povedala:
Pred koronakrizo so večji del naših kupcev predstavljali vrtci in šole iz vse Slovenije. Atlantic Grupa z blagovno znamko Argeta nam je v ključnem trenutku ponudila sodelovanje, ki se mu je na Atlanticovo pobudo pridružil tudi Mercator. Ta pobuda je bila za nas popolno presenečenje in z veseljem smo se odzvali, saj ima ribogojnica Faronika velike zmogljivosti. Vendar za nas to sodelovanje pomeni veliko več, kot samo trenutno rešitev iz zagate. Pomeni tudi potrditev trenutni ekipi zaposlenih in našemu skupnemu delu, da so naši izdelki dobri, da so iskani in da se tudi v težkih trenutkih lahko rodijo izjemna sodelovanja in nove priložnosti.
Atlantic Grupa je junija 2020 od ribogojnice Faronika odkupila posoške postrvi, ki jih bodo uporabili za nov ribji namaz Argeta posoška postrv. V omejeni seriji bo namaz od septembra 2020 na voljo v trgovinah Mercator.
Atlantic Grupa in Mercator sta se odpovedala dobičku
Poleg pomoči gospodarstvu in predstavitvi ribjega namaza Argeta posoška postrv je pomembno tudi to, da se bosta tako Atlantic Grupa kot Mercator v tej zgodbi odpovedala dobičku. Tomislav Čizmić, predsednik Mercatorjeve uprave je povedal:
Najbolj pomembno je, da je izdelek na voljo po ugodni ceni vsem kupcem, ki bodo s svojim nakupom prav tako pomagali pri ponovnem zagonu in okrevanju lokalnega gospodarstva. Kupci so vse bolj naklonjeni lokalnim izdelkom, Mercatorjeva strategija pa temelji na dolgoročnih odnosih z lokalnimi in regionalnimi dobavitelji. Usmeritev v lokalnost in v domače blagovne znamke je ključna tako za razvoj slovenskih dobaviteljev in dobaviteljev v regiji kot za nadaljnji razvoj lokalne proizvodnje in skupnosti.
Enzo Smrekar, podpredsednik Atlantic Grupe za delikatesne namaze, Donat Mg in internacionalizacijo pa je dodal
Pomembno je spremljati hitro spreminjajoče okoliščine in sočasno prepoznati priložnosti za razvoj uspešnih zgodb. Pri tem je dragoceno sodelovanje med slovenskimi podjetji – ne samo večjimi, za uspešno reševanje resničnih gospodarskih problemov v državi je ključno sodelovanje med manjšimi in večjimi podjetji. Takšna sodelovanja lahko v lokalnih okoljih naredijo veliko pozitivnih sprememb, ohranijo službe, spodbujajo aktivno lokalno skupnost in predvsem ljudem vrnejo upanje v boljši jutri.