Družba iPROM je med prvimi v srednji in vzhodni Evrope prejela potrdite, da je skladna z novim standardom Ogrodje za transparentnost in soglasje 2.0 (Transparency and Consent Framework 2.0 – TCF 2.0). Standard je v okviru prizadevanj za izboljšanje preglednosti varstva podatkov potrošnikov razvila mednarodna organizacija IAB Europe.
TCF 2.0 zagotavlja večjo transparentnost varstva podatkov potrošnikov
Z uveljavitvijo novega standarda TCF 2.0 se potrošnikom zagotovi nadzor, transparentnost in izbiro glede tega, kaj želijo, da se dogaja z njihovimi podatki. Standard je zasnovan tako, da medijem, agencijam, oglaševalcem in ponudnikom tehnoloških rešitev pomaga zagotoviti skladnost s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) in z Uredbo o e-zasebnosti (ePrivacy) pri obdelavi osebnih podatkov, dostopu in/ali shranjevanju informacij prek piškotkov ali pri drugih oblikah zajema podatkov.
Nejc Lepen, direktor razvojnega oddelka v iPROMu je povedal:
iPROMova vloga je pomagati založnikom in blagovnim znamkam graditi zaupanje s spletnimi uporabniki in potrošniki ter se osredotočiti na varovanje njihove zasebnosti. Pravna skladnost, etičnost uporabe podatkov ter zagotavljanje transparentnosti in izbire pri zajemu podatkov za namene digitalnega oglaševanja postajajo vse pomembnejši. Posodobitev industrijskega standarda TCF 2.0 s strani združenja IAB Europe je ključna za dosego tega cilja. V iPROMu smo zato izredno ponosni, da smo uspešno prestali preverjanje skladnosti z novimi smernicami.
Z novim standardom so uporabniki dobili večji pregled nad zunanjimi partnerji, s katerimi založniki sodelujejo, kot tudi nadzor nad tem, kateri podatki so posredovani in kako se lahko obdelujejo. Prav tako jim bo nov standard ponudil možnost, da odobrijo ali zavrnejo soglasje za obdelavo različnih vrst podatkov, in jim zagotovil boljši pregled nad tem, kdo in na kakšen način potencialno obdeluje oziroma uporablja njihove podatke.