KFC je svoj slogan It’s Finger Lickin’ Good oz. v slovenščini Za prste obliznit’ dobro začasno umaknil in spremenil. Razlog za to so higienski ukrepi in priporočila povezana s koronavirusom COVID-19. Tako so ikonični slogan v marketinških in drugih komunikacijah spremenili v It’s Good.
KFC je začasno spremenil svoj slogan
KFC je bil ustanovljen leta 1930, svojo prvo franšizo pa so odprli 1952. Od takrat pa so tudi uporabljali slogan It’s Finger Lickin’ Good. V poznih 1990-ih so slogan sicer opustili, a ga ponovno obudili leta 2008. Zdaj pa se od njega ponovno začasno poslavljajo.
Catherine Tan-Gillespie, direktorica KFC-jevega globalnega marketinga je povedala:
Če smo iskreni, smo v edinstveni situaciji – naš slavni slogan namreč ne ustreza trenutnemu stanju v svetu. Umik slogana pa zagotovo ne bo vplival na kakovost hrane, ki jo obožujejo ljudje po vsem svetu.
Pri KFC-ju bodo skrbeli za najvišjo kakovost in standarde
Čeprav slogan začasno ukinjajo, pa v KFC-ju obljubljajo, da bo hrana še vedno »za prste obliznit` dobra«. Pri KFC bodo skrbeli za najvišjo kakovost postrežbe in hrane, hkrati pa bodo upoštevali standarde, ki bodo za goste in zaposlene omogočali najvišjo stopnjo varnosti. Piščanca namreč vedno cvrejo na 170 °C, po cvrtju se hrane dotaknejo le gosti, zaposleni pa si vestno umivajo in razkužujejo roke. Slogan pa bodo vrnili takoj, ko bo za to pravi čas.