Coca-Cola s partnersko družbo Paboco in še tremi podjetji iz skupnosti Paboco Pioneer Community raziskuje koncept papirnate embalaže (Paper Bottle). Z razvojem nove 100% papirnate embalaže Coca-Cola postopno uresničuje svojo vizijo sveta brez odpadkov (World Without Waste).
Coca-Cola v 100% papirnati embalaži
Coca-Cola je v videu prikazala napredek razvoja 100% papirnate embalaže, ki jo je možno reciklirati. Prva generacija še vedno vsebuje nekaj plastike, zato bodo na njenem razvoju še morali delati.
Stijn Franssen, direktor raziskav in razvoja na področju inovativne embalaže v regiji EMEA pri Coca-Coli je povedal:
Naša vizija je ustvariti »steklenico iz papirja«, ki jo je mogoče reciklirati tako kot katero koli drugo vrsto papirja. Predstavljeni prototip je prvi korak na poti k temu cilju. Prototip »papirnate steklenice« prve generacije je sestavljen iz papirnate zunanjosti s plastičnim zamaškom in plastično notranjo oblogo. Plastika, ki jo uporabljamo, je izdelana iz 100-odstotno reciklirane plastike, ki jo je po uporabi mogoče ponovno reciklirati. Toda naša vizija je ustvariti steklenico iz papirja, ki jo je mogoče reciklirati kot vsak papir. Naslednji korak je torej iskanje rešitve za ustvarjanje »papirnate steklenice« brez plastične obloge.
Kot je še izpostavil, mora papirnata embalaža zadostiti visokim standardom varnosti in kakovosti, ki veljajo za embalažo za živila. Zato trenutno strokovnjaki prototip testirajo v laboratoriju, da ugotovijo, kako se obnese v hladilniku, kako trpežna je in kako dobro ščiti pijačo v njej.
Globalna vizija, svet brez odpadkov (World Without Waste)
Svet brez odpadkov je tak svet, v katerem se vsaka embalaža, ki se proizvede in proda, tudi zbere in reciklira. Cilj družbe Coca-Cola je, da bi do leta 2030 zbrati in reciklirati enako število plastenk ali pločevink, kot jih podjetje proda, hkrati pa znatno zmanjšati uporabo surovih materialov in povečali uporabo reciklatov.