Huawei Slovenija za vse svoje naprave podaljšuje garancijo, da bi svojim uporabnikom omogočili kakovostno uporabniško izkušnjo tudi v časih omejevanja družbenih stikov zaradi epidemije koronavirusa COVID-19. Uporabniki pa lahko izkoristijo tudi storitev brezplačne poštnine v primeru, ko morajo okvarjeno napravo poslati v enega od dveh servisnih centrov v Sloveniji
Za tri mesece podaljšana garancija Huawei naprav
Huawei naprave, vključno s telefoni, prenosniki, tabličnimi računalniki, nosljivimi in avdio napravami ter usmerjevalniki, katerih izvirna garancija poteče med 28. novembrom 2020 in 28. februarjem 2021, imajo garancijo podaljšano do 1. marca 2021. Napravam, ki izpolnjujejo pogoje podaljšanja garancije, se je v novembru 2020 to izvedlo avtomatično. Stanje garancije je možno preveriti v aplikaciji »Podpora« s klikom na Storitve -> Hitre storitve -> Ugodnosti.
Matjaž Kermelj, direktor slovenske podružnice Huawei je povedal:
Zavezani smo skrbi za uporabniki. Da bi izpolnili njihova pričakovanja in jim pomagali v teh težkih časih, predstavljamo posebni ponudbi. Brezplačno podaljšanje garancije in brezplačno poštnino v primeru potrebe pošiljanja naprave v servisno središče.
Brezplačna poštnina za pošiljanje naprav na servis
Poleg podaljšane garancije lahko uporabniki izkoristijo tudi storitev brezplačne poštnine za pošiljanje Huawei naprav na servis. Na pošti mora stranka zgolj povedati, da bo poštnino kril naslovnik. V takšnem primeru lahko napravo pustijo tudi v trgovini operaterja, kjer je bila kupljena, od tam pa jo bodo poslali Huawei servisnemu centru. Kritje stroškov pošiljanja velja v primeru, ko je naprava v garanciji, sicer stroške pošiljanja krije kupec.