Vozni red vlakov na relaciji Ljubljana – Grosuplje – Kočevje – Grosuplje – Ljubljana v voznem redu do 10.7.2021 obsega 15 vlakov, ki bodo vozili ob delavnikih. Nekaj izmed teh vlakov pa bo tudi direktnih brez prestopanja na postaji Grosuplje. Kot so sporočili iz Slovenskih železnic bodo na tej relaciji vozili nove potniške garniture Stadler FLIRT in vlaki DMG 711, ki nosi vzdevke mercedes, zelenc in zeleni vlak. Prva vožnja vlaka po kočevski progi bo v nedeljo, 3.1.2021.
Vozni red vlakov – Ljubljana – Grosuplje – Kočevje
Vožnja vlaka od Ljubljane do Kočevja bo v najboljši različici trajala 1 uro in 12 minut in to bo vlak LP 4483, ki iz Ljubljane štarta ob 16.05 in v Kočevje pride ob 17.17. Najdaljše potovanje pa traja 2 uri in 8 minut. V tem primeru potnik sede na vlak LP 3235 in na postaji Grosuplje po 49 minutah čakanja prestopi na vlak LP 4475 proti Kočevju. V smeri iz Ljubljane je zgolj prej omenjeni vlak LP 4483 hitrejši, saj se na kočevski progi (Grosuplje-Kočevje) ustavi le na postajah Grosuplje, Dobrepolje, Ortnek, Ribnica in Kočevje.
Vozni red vlakov Kočevje – Grosuplje – Ljubljana
Vozni red vlakov iz smeri Kočevja proti Ljubljani pa na kočevski progi obsega tri hitrejše vlake, dva zjutraj in enega popoldne. “Hitri vlaki” iz smeri Kočevja na kočevski progi prav tako ustavlja na postajah in postajališčih Kočevje, Ribnica, Ortnek, Dobrepolje in Grosuplje.
Prvi jutranji vlak (LP 4470), ki v Kočevju štarta ob 5.45 in v Ljubljano prispe ob 6.55 vozi 1 uro in 10 minut, drugi (LP 4472) pa štarta ob 6.27 in v Ljubljano prispe ob 7.43. Vožnja v tem primeru torej traja 1 uro in 16 minut. Najdaljše potovanje v tej smeri traja 2 uri in 4 minut. Če potnik stopi na vlak LP 4476 proti Grosuplju, mora na prestop čakati 47 minut in nato proti Ljubljani izbrati vlak LP 3296.
Železniška postaja Grosuplje je ozko grlo
Železniška postaja Grosuplje bi po prvotnih načrtih že morala biti prenovljena, pa se prenova še ni začela. Razpis za nadgradnjo železniške postaje Grosuplje je bil objavljen septembra 2020, rok za prijavo pa je bil 23. oktober 2020. Ministrstvo za infrastrukturo izvajalca še ni izbralo. Zaradi omejitev na postaji Grosuplje trenutno istočasno ne morejo biti trije potniški vlaki, saj ni dovolj peroniziranih tirov.
Prenova postaje Grosuplje bo prinesla nove tire, otočne perone z nadstrešnicami, prenovljeno postajno poslopje in dva podhoda. En bo poleg peronov povezoval tudi Taborsko in Industrijsko cesto. Dostop osebam z omejenim gibanjem bo omogočen do vseh tirov z obeh strani postaje.