Mastercard že vrsto let kot sponzor podpira nogometna kluba NK Maribor in NK Bravo ter rokometni klub Celje, a letos so se odločili sponzorske aktivnosti odločili zapeljati malo drugače. Tokrat se primarno osredotočajo na srednješolce, ki vadijo pri teh treh slovenskih klubih. Tako se je Mastercard povezal s slovensko srednješolsko digitalno platformo Razturi na maturi in pripravil eksperimentalno izobraževalni-športni projekt.
Mastercard in Razturi na maturi skrbita za znanje športnikov
Razturi na maturi je multimedijska spletna platforma z vsebino za slovenske srednje šole. Trenutno je na voljo popoln nabor snovi za glavne tri predmete – slovenski in angleški jezik ter matematiko). Vsebine so na voljo kot video predavanja, na voljo so različni testi, zapiski, webinarji in maturitetne pole. Aleš Petejan, vodja marketinga v podjetju Mastercard je o sodelovanju povedal:
Vsem dijakom zadnjih dveh letnikov, ki so člani nogometnih šol NK Maribor in NK Bravo ter rokometne akademije RK Celje PL, bo Mastercard omogočil brezplačno uporabo platforme Razturi na maturi, dodatno pa bo za vse srednješolce ‘naših’ treh klubov ter njihove starše v februarju, marcu in aprilu organiziral tri webinarje, na katerih bo govora o področjih, pomembnih za celostni razvoj odraščajočega športnika. Prepričan sem, da bodo rezultati tega športno-izobraževalnega projekta dobri in da ga bomo v naslednjih letih lahko še izpopolnjevali in dograjevali.
Izobraževalni webinarji
Poleg brezplačnega dostopa do platforme Razturi do maturi do konca šolskega leta, bodo tako v naslednjih tednih in mesecih za srednješolce in starše iz teh treh klubov pripravili serijo webinarjev. Januarski bo namenjen predstavitvi vseh možnosti, ki jih ponuja platforma Razturi na maturi. Februarja 2021 se bodo dotaknili pomena financ in znanja povezanega s to tematiko. Marec 2021 bo prinesel veščine o načinih komuniciranja in javnega nastopanja v sodobnem svetu. April 2021 pa bo poskrbel za informacije o zdravi prehrani ter skrbi za zdravje.
Eksperimentalni projekt, za katerega upajo, da bo prerasel v nekaj več
Za eksperimentalni projekt, ki so ga pri Mastercardu pripravili za leto 2021 in bo na domiseln način povezal mlade iz treh različnih klubov, športnike in strokovnjake, šport in izobraževanje, si v prihodnje želijo, da bo sčasoma prerasel v nekaj več. Mastercard namreč razmišlja o tem, da bi mladim športnikom, ki jih sponzorira, v naslednjih letih omogočil še več vsebin, načinov, poti za razvoj in osebnostno rast. S tem bi srednješolcem in njihovim staršem omogočil še boljše izhodišče za uspešno prihodnost. Bodisi na športnih terenih, bodisi v kakršnikoli drugačni življenjski poti.
Sebastijan Harc, direktor Nogometne šole NK Maribor je o sodelovanju povedal:
V klubu vselej skušamo najti načine, s katerimi delovanje naše nogometne šole ne bi bilo usmerjeno le v razvoj vrhunskih športnikov, ampak še bolj k skrbi za gradnjo celostne osebnostne strukture vsakega pri nas vadečega otroka in mladostnika.
Rok Plankelj, direktor RK Celje Pivovarna Laško je dodal:
Eden od temeljnih gradnikov RK Celje Pivovarna Laško je vselej bil in bo vrhunsko delo z mladimi. Dodatno potrditev naše usmeritve smo prejeli lani, ko nam je EHF podelila prestižni naziv najboljše evropske rokometne akademije. A to ni razlog za pretirano vznesenost. Prav nasprotno. Še bolj se bomo trudili za nadaljnji razvoj našega delovanja in pri tem se bomo odslej zagotovo lahko oprijeli tudi orodij, ki nam jih je v sklopu aktivacije sponzorstva našega kluba omogočilo podjetje Mastercard.
Matjaž Polanič, poslovni direktor NK Bravo, pa je zaključil:
Dijakom, članom naše nogometne šole, bomo prek digitalne izobraževalne platforme Razturi na maturi lahko zagotovili dodaten vir informacij, urejenih na sodoben in zanje prirejen način. Prepričan sem, da bo to orodje, ki jim bo olajšalo z mnogimi obveznostmi zapolnjen vsakdan.