Marsikdo se je že znašel v situaciji, da je na izpisku zagledal čudno postavko za katero ni povsem natančno vedel za katero gre. S pomočjo datuma in cene se navadno spomnimo, a to ni ravno najbolj transparenten način. Mastercard je zato predstavil novo rešitev za digitalno bančništvo, ki imetnikom kartic ponudi dodatne informacije o njihovih nakupih.
Kupci imajo težave pri prepoznavanju transakcij
Raziskava, ki je bila novembra 2020 izvedena na območju srednje in vzhodne Evrope na vzorcu 3.300 bančnih strank starih med 18 in 60 let, ki so obenem tudi imetniki plačilnih kartic, je pokazala, da imajo kupci težave pri prepoznavanju transakcij. Kar 77% jih je namreč odgovorilo, nekaterih nakupov v zgodovini transakcij ne prepoznajo vedno. Skoraj petina pa je takšnih, ki se jim to zgodi pogosto ali zelo pogosto. Najpogostejši odziv kupcev (35%) je, da pokličejo svojo banko, le v 6% pokličejo trgovca.
Kupci si želijo večje transparentnosti
77% klicev na banko pomeni vložitev pritožbe, a se velikokrat izkaže, da ta ni upravičena. Zanimivo je, da jih veliko (30%) preprosto pozabi, da so nakup izvedli, v 10% pa se izkaže, da je transakcijo izvedel družinski član. Da bi se vsemu temu izognili so anketiranci v 67% navedli, da bi želeli imeti navedeno ime trgovca, v 31% njegov logotip in 44% lokacijo nakupa.
Mastercard z rešitvijo Ethoca trgovcem omogoča nalaganje logotipov
Da bi se logotipi trgovcev prikazovali v kanalih spletnega in mobilnega bančništva, je Mastercard predstavil rešitev, ki bo pomagala povečati zadovoljstvo potrošnikov in bistveno izboljšala njihovo uporabniško izkušnjo. Trgovci lahko na spletni strani logo.ethoca.com izpolnijo obrazec in naložijo svoj logotip. Logotipi trgovcev bodo potem povezani z ustreznimi transakcijami v aplikacijah za digitalno bančništvo. Tako bodo plačilnim transakcijam dodane jasne vizualne informacije, ki bodo imetnikom kartic pomagale hitro prepoznati legitimne nakupe.
Brian Morris, podpredsednik oddelka za razvoj izdelkov za srednjo in vzhodno Evropo pri Mastercard Europe je povedal:
Zavezani smo k sodelovanju z izdajatelji in trgovci, da bi ta funkcionalnost do leta 2022 postala standard za uporabnike storitev digitalnega bančništva. Boljša preglednost transakcij bistveno izboljša uporabniško izkušnjo pri uporabi digitalnega bančništva, pomirja potrošnike in jim daje občutek nadzora nad njihovo porabo. Korist za izdajatelje je povečana interakcija imetnikov kartic z digitalnimi kanali banke, za trgovce pa povečana prepoznavnost njihove blagovne znamke. Dodatna korist tako za banke kot trgovce pa je manjše število klicev in pritožb potrošnikov.