Banka NLB je kot generalni pokrovitelj Zlate lisice 2021 prevzel nalogo, da poskrbi za navijaško vzdušje. To v času razglašene epidemije koronavirusa in prepovedi zbiranja in obiskovanja dogodkov ni bil lahek zalogaj. Še posebej ne, ker se je letošnja Zlata lisica ponovno prestavila v Kranjsko Goro.
NLB je z aktivacijo navijačev priskrbel navijaške vzklike
Letos se je prvič v zgodovini Zlate lisice zgodilo, da je ta potekala brez navijačev na prizorišču. A prav navijači so tiso, kar tovrstnim tekmovanjem da poseben čar. NLB se je tako poslužil tehnike, ki jo v zadnjem času koristijo v številnih športih in jo nadgradili s pristnostjo. Kot so pojasnili pri NLB, drugi uporabljajo umetne zvoke, ki so običajno vzeti iz računalniških igric dotičnih lig oz. športov. Zlata lisica pa je bila verjetno prva, na kateri so bili predvajani zvoki resničnih ljudi, ki so te zvoke prispevali izključno za namen navijanja na Zlati lisici.
Kako je vse skupaj potekalo?
Najprej so na družbenih omrežjih izvedli aktivacijo zbiranja navijaških video posnetkov ljudi, ki so jih prispevali z uporabo filtra. Ta pa je posameznika spremenil v lisičko. Iz objavljenih videov, ki so jih prispevali ljudje, so ločili zvočne dele in iz njih sestavili atmosfero velike množice.
Raglja, vuvuzela in zvok kurenta
Drugi del aktivacije uporabnikov pa je sledil na dan tekem. Na spletni strani navijajzalisicke.si so uporabniki s kliki na ragljo, vuvuzelo in kurenta uravnavali glasnost in navijaško vzdušje. Kar so počeli navijači pri sebi doma, to se je odražalo v Kranjski Gori. Če se navijači ne bi aktivirali, bi na smučišču bila tišina. Program, ki so ga samo za to priložnost napisali v studiu Trampolin, je poskrbel za popolnoma avtomatizirano vez med navijači doma in zvočniki na lokaciji. Seveda je za dodaten nadzor in usklajenost med TV prenosom, intervjuji ter dogajanjem na sami progi skrbela še zvočna ekipa na lokaciji.
Več kot 209.500 navijaških vzklikov
NLB je na Zlati Lisici predstavil edinstveno rešitev, ki je združevala kombinacijo aktivacije zbiranja navijaških zvokov in nadzora nad navijaško atmosfero, ki so ga navijači imeli v realnem času med samimi tekmami. Zlata Lisica 2021 je tako ohranila navijaško vzdušje tudi zdaj, ko navijači niso smeli biti dejansko prisotni na sami tekmi.
V NLB-ju so glede kampanje še dodali:
Resnično smo veseli odziva ljudi, ki so prispevali več kot 209 tisoč navijaških zvokov in soustvarili izjemno navijaško atmosfero, ki je smučarkam pomagala iztisniti še dodaten atom moči na tekmi. Presenetilo nas je tudi to, da so navijaške zvoke prispevali ljudje iz kar 19 držav, čeprav je kampanja bila osredotočena predvsem na Slovenijo. Več smučark je bilo navdušenih nad to podporo, saj tudi same izjemno pogrešajo prisotnost navijačev.