Potrošnja v imenu ljubezni se pred valentinovim iz leta v leto povečuje. V zadnjem desetletju za 180%, je pokazal letni indeks ljubezni Mastercard (Mastercard Love Index 2021). A tokrat ne gre za klasično leto, zaradi epidemije koronavirusa COVID-19 bo namreč večina parov valentinovo preživela doma, denar pa bodo porabili za druge namene.
45% Evropejcev po darila za valentinovo 2021 v spletno trgovino
Spletni nakupi iz leta v leto rastejo, zato ni nič nenavadno, če to zaznava tudi Mastercard Love Index. V zadnjem desetletju je število spletnih transakcij v obdobju pred valentinovim zrastlo za 572%. Kar 45% vprašanih Evropejcev je odgovorilo, da bodo letos darila za valentinovo nakupila prek spleta. Marsikdo se bo odločil za nakup v lokalnih podjetjih. Vsak drugi bo kupil šopek rož.
Aleš Petejan, vodja marketinga Mastercard Slovenija je ob predstavitvi rezultatov raziskave Mastercard Love Index 2021 povedal:
Nedavni dogodki so zagotovo katalizator za rast e-nakupovanja, kar nam je omogočilo, da smo vse več ljudem ponudili pomoč pri prehodu na digitalne načine plačevanja z zagotavljanjem varnega in priročnega doživetja spletnega nakupovanj.
Deset najbolj popularnih romantičnih doživetij za valentinovo 2021:
- Doma skuhan obrok – 49%
- Dostava hrane na dom – 27%
- Sprehod v parku – 21%
- Filmski maraton – 20%
- Sprehod po domačem kraju – 19%
- Domači spa – 13%
- Družabne igre – 12%
- Piknik med štirimi stenami – 11%
- Pop-up piknik pod nebom – 6%
- Virtualni zmenek (Zoom, Facetime itd.) – 5%