Epidemija je precej spremenila razmišljanje podjetij, saj so se v zadnjem letu tudi potrebe kupcev spremenile. Želja po digitalnosti je spodbudila povečana vlaganja v inovacije. Letošnji Become Index razkriva, da je 53% vodilnih kadrov v podjetjih dalo več poudarka na inovacije. 42% podjetij pa se je na potrebe trga odzvalo s povečanjem proračuna za inovacije. Največji dvig vlaganj načrtujejo podjetja v Azijsko-Pacifiški regiji in Latinski Ameriki.
Največ vlaganj v umetno inteligenco in mobilne aplikacije
Become Index, ki je nastal pod okriljem podjetja Mastercard in je osnovan na letni raziskavi poslovnih inovatorjev podjetja Harvard Business Review Analytic Services, je razkril nekaj informacij o vlaganjih. Ključna segmenta sta umetna inteligenca in mobilne aplikacije. Se pa glede na regijo nekoliko razlikujeta delež in posledično mesto, ki ga zaseda segment. V Evropi in Severni Ameriki vodi umetna inteligenca. V Azijsko-Pacifiški, Latinski Ameriki in Srednjem Vzhodu ter Afriki pa vodijo investicije v razvoj mobilnih aplikacij.
5 ključnih področij za ohranjanje razvoja
V sklopu druge izdaje Become Indexa so za mnenje povprašal več kot 1.800 direktorjev in vodstvenih kadrov ter preko 10.000 potrošnikov z vsega sveta. Tako so prišli do petih ključnih področij, ki jih je treba nasloviti za ohranjanje razvoja. To pa so:
- upoštevanje človečnosti
- odprava ovir za sodelovanje na daljavo
- dajanje prednosti investicijam v inovacije
- povečanje investicij na področju varnosti
- zasebnosti podatkov ter pritegnitev strank z nudenjem personaliziranih izkušenj