SI-PASS Klicni center, ki deluje od danes, 21.6.2021 je namenjen nudenju pomoči in podpore uporabnikom, ki uporabljajo ali pa želijo uporabljati storitve SI-PASS. Del storitve SI PASS sta tudi mobilna identiteta smsPASS in digitalno potrdilo SIGEN-CA. SI-PASS Klicni center tako ni namenjen naročanju na pridobitev smsPASS-a ali potrdila SIGEN-CA. Oddaja vloge za pridobitev se še vedno izvaja po ustaljeni poti.
SI-PASS Klicni center – telefonska številka in delovni čas
Klicni center SI-PASS je uporabnikom na voljo vsak delovni dan od 8.00 do 22.00 na telefonski številki 080 7074 (klikni na povezavo za klic).
Na začetku bo v sklopu SI-PASS Klicnega centra na voljo 5 oz. 6 svetovalcev, kasneje pa se bo ekipa svetovalcev okrepila. V sklopu klicnega centra bodo nudili pomoč uporabnikom, ki uporabljajo ali pa želijo uporabljati storitve SI PASS, predvsem zaradi pridobitve potrdil na portalu zVem.
Registracija in aktivacija smsPASS mobilne identitete
Spodaj si lahko ogledate kratka navodila, kako uporabnik registrira SI-PASS račun in aktivira smsPASS mobilno identiteto.
Oddaja vloge za pridobitev mobilne identitete smsPASS in certifikata SIGEN-CA
Vlogo za pridobitev mobilne identitete smsPASS in certifikata SIGEN-CA je treba oddati ustrezni prijavni službi. Tako identiteta kot certifikat sta brezplačna, je pa smsPASS možno pridobiti na širšem naboru lokacij.
- Certifikat SIGEN-CA je možno pridobiti na katerikoli uporabni enoti, saj za pridobitev ne velja krajevna pristojnost upravne enote stalnega prebivališča osebe.
- Za pridobitev smsPASS mobilne identitete pa je poleg upravne enote to možno pridobiti tudi na finančnih uradih FURS, centrih za socialno delo, na lokaciji Ministrstva za pravosodje ter na večini COVID-19 cepilnih mestih po Sloveniji.