Telekom Slovenije v sklopu akcijske ponudbe svojim uporabnikom ponuja možnost brezplačne uporabe storitve NEO Igre za tri mesece. Da bi lahko igrice na televiziji igrali celo poletje brezplačno, pa je treba storitve NEO Igre aktivirati do 30. junija 2021.
NEO Igre 3 mesece brezplačno / Telekom Slovenije
Pogoj za uporabo oblačne storitve NEO Igre obsega tri točke, poleg ustreznega NEO Smartbox komunikatorja, je treba imeti še optično povezavo (FTTH) ter ustrezni igralni plošček (Gamepad). Telekom Slovenije trenutno podpira igralne ploščke Logitech F710, Sony PS4 in XBOX One. Kot so pojasnili pri Telekomu Slovenije, je ponudba 3 mesece brezplačno NEO Igre na voljo praktično vsem. Tudi tistim, ki so NEO Igre že aktivirali in tistim, ki imajo to storitev trenutno aktivno. Slednji jo morajo seveda najprej deaktivirati in lahko izkoristijo to ponudbo. Seveda pa je pomembno, da se aktivacija izvede do 30. junija 2021.
Brezplačno obdobje se izteče glede na datum vklopa (tj. če uporabnik NEO Igre vklopi 24. junija, brezplačno obdobje poteče 24. septembra), nato pa se zaračuna mesečna naročnina storitve, sorazmerno glede na iztek meseca. Mesečna naročnina na NEO Igre je sicer 8€.
Trenutno je na voljo 70 iger, do konca leta 2021 več kot 100
Uporabniki trenutno lahko izbirajo med 70-imi igrami, ki jih lahko igrajo v sklopu rešitve oblačnega igranja iger. Pred časom pa je Telekom Slovenije izpostavil, da bo do konca leta 2021 na voljo 100 iger. Med slovenskimi igralci NEO Iger so trenutno najbolj priljubljene igre DiRT 4, Dino Dini’s Kick Off Revival, WRC 6 FIA World Rally Championship, Aqua Moto Racing Utopia in F1 RACE STARS, so še dodali pri Telekomu. Celoten nabor iger je dostopen TUKAJ.
Slovenci radi igramo igre v oblaku
Telekom Slovenije je možnost igranja iger v oblaku v sodelovanju z družbo Gamestream ponudil februarja 2021. Gamestream pa storitev igranja v oblaku ponuja v sodelovanju z operaterji v Franciji, Švici, Tajvanu, Združenimi arabskimi emirati in Indoneziji. V primerjavi z ostalimi trgi smo Slovenci prvi po številu različnih iger, ki jih igra posamezen igralec, pa tudi prvi po tem, koliko časa posameznik nameni igranju, in koliko uporabnikov se po izteku brezplačnega obdobja naroči na storitev.