SkyShowtime Slovenija bo na voljo od leta 2022, sta v skupnem sporočilu naznanila Comcast Corporation in ViacomCBS Inc.. SkyShowtime bo nova SVoD storitev (naročniška video storitev), ki je plod sodelovanje prej omenjenih družb in bo na izbrane evropske trge prinesla številne video vsebine. Hkrati pa to pomeni, da bomo v Sloveniji končno imeli na voljo dostop do ogromne baze filmov in serij. Tudi tistih še čisto svežih.
NOVO – SkyShowtime Slovenija do Q1 2023, v Evropi pa SkyShowtime prve države dobijo že 20. septembra 2022
SkyShowtime Slovenija z več kot 10.000 urami vsebin
Storitev SkyShowtime bo na voljo na več kot 20-ih trgih, ponudila pa bo več kot 10.000 ur vsebin. Šlo bo za portfelj blagovnih znamk NBCUniversal, Universal Pictures, Peacock, Paramount+, Showtime, Paramount Pictures in Nickelodeon. Ponudili bodo številne žanre, vključno z igranimi scenariji, oddajami za otroke in družino. Na voljo bodo tudi ključne franšize, premiere filmov, lokalni programi in dokumentarci. SkyShowtime naj bi bil tako v letu 2022 dostopen 90 milijonom domov.
Države v katerih bo SkyShowtime zagotovo na voljo so: Albanija, Andora, Bosna in Hercegovina, Bolgarija, Hrvaška, Češka, Danska, Finska, Madžarska, Kosovo, Črna gora, Nizozemska, Severna Makedonija, Norveška, Poljska, Portugalska, Romunija, Srbija, Slovaška, Slovenija, Španija in Švedska. Začetek delovanja v letu 2022 je sicer okviren, saj je odviden od pridobitve dovoljenj s strani regulatorjev.
Kaj pa cena za SkyShowtime?
Cena, ki jo bo treba na mesec odšteti za SVoD storitev SkyShowtime še ni znana. Comcast in ViacomCBS sta sporočila, da jo bosta posredovali kasneje. Najverjetneje pa lahko pričakujemo podobno ceno kot jo imata Netflix in Disney+. Na voljo pa bo več različnih paketov z različnimi stopnjami dostopa.
ViacomCBS Networks International
Raffaele Annecchino, predsednik uprave in glavni izvršni direktor družbe ViacomCBS Networks International je povedal:
SkyShowtime je dodatek k našemu nedavno objavljenem partnerstvu Paramount+ s Skyjem v Združenem kraljestvu, Italiji in Nemčiji ter predstavlja ogromno priložnost za pospešitev našega širjenja trga in grajenje vodilnega položaja na področju SVOD v Evropi.
Sky
Dana Strong, izvršna vodja skupine Sky pa je dodala:
Naša nova pretočna storitev SkyShowime bo združevala najboljše iz ZDA in Evrope z legendarnimi blagovnimi znamkami in zabavo najboljšega razreda za milijone potrošnikov na več kot 20 novih trgih. S pomočjo izjemne vsebine programov NBCUniversal, Sky in ViacomCBS, bo storitev SkyShowtime v teh evropskih regijah ponujala resnično privlačno ponudbo za celotno družino ter predstavljala zelo prepoznavno blagovno znamko.
NBCUniversal
Jeff Shell, izvršni direktor družbe NBCUniversal pa:
Poleg naše nedavne odločitve, da bomo program Peacock distribuirali prek Skyja, ta skupni vložek gradi na globalni strategiji na področju pretočnih vsebin, in nam ponuja inovativen pristop za hitro rast in monetizacijo naše vsebine v novih državah v Evropi. S pomočjo tehnologije platforme Peacock bo storitev SkyShowtime ponujala obsežno knjižnico in izvirne naslove nekaj najboljših mrež v industriji, širok doseg pa je za nas ključnega pomena.
Showtime Networks in Paramount+
David Nevins, predsednik uprave in glavni izvršni direktor Showtime Networks ter vodja za vsebine Paramount+
SkyShowtime bo združeval dve legendarni blagovni znamki na področju zabave v storitvi z raznoliko in obsežno vsebino. Serije s Paramount+, ki so velike uspešnice, in premium hiti s celega sveta iz Showtima, so nosilci edinstvene in bogate vsebine knjižnice. Ta vsebuje tako igran kot neigran program ter program za otroke in družino, zato bo to sodelovanje predstavljalo nepogrešljivo ponudbo na teh evropskih trgih.