Slovenska oglaševalska zbornica je tradicionalno letno stanovsko nagrado Oglaševalec leta za leto 2020 podelila podjetju NLB. Kot so zapisali ob koncu obrazložitve NLB predstavlja odličen primer strateškega upravljanja komuniciranja.
NLB je Oglaševalec leta 2020
Da so prišli do končnega zmagovalca izbora Oglaševalec leta 2020 so izvedli tri kroge. V prvem in drugem krogu so za svoje favorite glasovali člani SOZ. Upoštevale pa so se tudi nagrade na področju oglaševanja in tržnega komuniciranja. V tretji krog so se tako uvrstili finalisti: Atlantic Droga Kolinska, Hofer trgovina, NLB, Spar Slovenija in Zavarovalnica Triglav. V zadnjem krogu pa je glasove podala sedemčlanska komisija, ki so jo sestavljali: Špela Žorž, Mojca Avšič, Tjaša Kolenc Filipčič in Nataša Purgaj, Špela Kozamernik, Jana Štokovič in Jaka Repanšek.
Kaj so zapisali v utemeljitvi
Komisija je v utemeljitvi izbora izpostavila, da je NLB v zadnjih nekaj letih naredil opazen preboj pri vseh marketinških in komunikacijskih aktivnostih. Uveljavili so svež, celosten in ciljno usmerjen pristop ter s tem v strokovnem smislu izrazito odstopali tako znotraj bančnega sektorja kot na področju tržnega komuniciranja nasploh. Kot odličen primer inovativnega pristopa so izpostavili trženje stanovanjskih kreditov, kjer je NLB mladim ponudil tudi sofinanciranje prvih obrokov kredita. Prav tako so izpostavili tudi program Okvir pomoči, s katerim so mikro in malim podjetjem, ki so se soočali z izzivi koronakrize, pomagali tako, da so jim je odstopili oglasni prostor in s tem pripomogli k prepoznavnosti njihove ponudbe. NLB je k temu projektu pritegnil tudi partnerje Pro Plus, Europlakat in Mastercard.
Andrej Krajner, direktor Komuniciranja v NLB je povedal:
Praviloma nisem človek, ki težko najde besede, pa ob tej novici vseeno »tipam« za tistimi, s katerimi bi kar najbolje opisal tako svoje občutke kot občutke ekipe – besede, ki bi dovolj pristno orisale, kako neizmerno ponosni smo na naziv Oglaševalca leta. Razumemo ga kot priznanje najboljših in najbolj izkušenih strokovnjakov v državi za poznavanje in razumevanje marketinške panoge ter širšega okolja in časa. Kot priznanje za odlično sodelovanje s partnerji ter prepoznavanje in spodbujanje ustvarjalnosti, nenazadnje pa tudi kot priznanje za trdo delo. Veseli smo ga, res veseli, še posebej glede na izzivov polno pot, ki smo jo premagali.