30. SOF (SOF 2021), ki se je tudi letos odvil v Ljubljani, je potekal 9. in 10. septembra 2021. Na zaključni podelitvi pa so že tradicionalno podelili nagrade najbolj uspešnim, zanimivim in pronicljivim oglaševalskim projektom. Že dan prej pa so na letošnjem jubilejnem SOF-u podelili nagradi za najboljši TV oglas tridesetletja in oglaševalsko agencijo tridesetletja. Oglas je postal oglas Čistilka (Zavarovalnica Triglav), agencija pa Futura DDB.
Agencija leta 2021 in Znamka leta 2021
Naziv Agencija leta 2021 je tako kot agencija tridesetletja pripadel agenciji Futura DDB. Znamka leta 2021 pa je postala Lesnina. Lesnina je s kampanjo Dobrodošli doma tudi ena od prejemnic Velike nagrade. Drugo Veliko nagrado je prejela A1 Slovenija za projekt Lahkonočnice – Logopedske pravljice. SOF SOF-a, pa je šel v roke kampanji Elan Voyager – prve funkcionalne zložljive smuči na svetu. To je za Elan pripravil Gigodesign.
Oglaševalec leta je NLB
Stanovsko nagrado Oglaševalec leta 2020 je prejela družba NLB za opazen preboj pri vseh marketinških in komunikacijskih aktivnostih ter konsistentno komunikacijo z vsemi ključnimi segmenti. Oglaševalska osebnost leta pa je Toni Balažič, glavni izvršni direktor skupine Panvita.
Veliki nagradi:
- Dobrodošli doma (Futura DDB za Lesnino)
- Lahkonočnice – Logopedske pravljice (SHIFT za A1)
Zlate nagrade v posameznih tekmovalnih skupinah:
Sekcija KAJ
- V skupini K1 Film: Prodajalci, Dostava in montaža ter Blagovne znamke (vsa tri dela Futura DDB za Lesnino) in Time to Stay Home (Čas, da ostanemo doma) (TENT za I feel Slovenia)
- V skupini K2 Tisk & publikacije: Navodila za uživanje (Futura DDB za Lesnino).
- V skupini K3 Ambientalne komunikacije: tri dela Narezano po vašem okusu (Herman & partnerji za Mercator).
- V skupini K4 Zvok: Lahkonočnice – Logopedske pravljice (SHIFT za A1).
- V skupini K5 Digitalne komunikacije: M SOSESKA (Herman & partnerji za Mercator).
- V skupini K6 Integrirane komunikacije: Dobrodošli doma (Futura DDB za Lesnino).
- V skupini K7 Oblikovanje: Elan Voyager – prve funkcionalne zložljive smuči na svetu (Gigodesign in Elan za Elan).
- V skupini K8 Obrtna odličnost: Blagovne znamke (Futura DDB za Lesnino) in Lahkonočnice – Logopedske pravljice (SHIFT za A1).
Sekcija ZAKAJ
- V skupini Z1 Aktivacija: Navijaj za lisičke (Internavti in Trampolin za NLB).
- V skupini Z2 Upravljanje znamk: Lahkonočnice – Logopedske pravljice (SHIFT za A1), Tuš Dve zvezdici (Agencija 101 za Tuš) in Upravljanje znamk: Mali šef Slovenije (ARNOLVUGA+ in Herman & partnerji za Mercator).
- V skupini Z3 Doseg: dve deli TO NI Planica (Internavti za Planico).
- V skupini Z4 Inovativnost: TO NI Planica (Internavti za Planico) in Sound tasting / Zvočno okušanje (Luna \TBWA za Argeto Exclusive).
- V skupini Z5 Oznamčene vsebine: Lahkonočnice – Logopedske pravljice (SHIFT za A1).
- V skupini Z6 Družbeno dobro: Lahkonočnice – Logopedske pravljice (SHIFT za A1).
- V skupini Z7 COVID-19: Barve junakov (andGustav in Aritmija za NK Maribor).
Srebrne nagrade v posameznih tekmovalnih skupinah:
Sekcija KAJ
- V skupini K1 Film: Tukaj za vas – Mleko, Tukaj za vas – Jajca in Tukaj za vas – Jabolka (vsa tri dela Yin + Young za Lidl Slovenija) in Oraketa – Novo vesolje vitaminov in sadja (Zaraguza za Oraketo).
- V skupini K2 Tisk & publikacije: Trajno = Sijajno (Yin + Young in Taktik za Lidl Slovenija).
- V skupini K3 Ambientalne komunikacije: Plaktivat – Snežak (Pristop za Plaktivat).
- V skupini K4 Zvok: MU čvrsti jogurt 1 kg (Herman & partnerji za MU).
- V skupini K5 Digitalne komunikacije: TO NI Planica (Internavti za Planico), Navijaj za lisičke (Internavti in Trampolin za NLB), M SOSESKA (Herman & partnerji za Mercator), Klic osamljenosti (Luna \TBWA za Zavarovalnico Sava), Sound tasting / Zvočno okušanje (Luna \TBWA za Argeto Exclusive), Dobrodošli doma (Futura DDB za Lesnino) in Laško karantonček (Luna \TBWA za Laško).
- V skupini K6 Integrirane komunikacije: Tuš Dve zvezdici (Agencija 101 za Tuš).
- V skupini K7 Oblikovanje: Šamar, rakija koja miluje (Marmelada za ŠAMAR) in Argeta, redesign embalaže (Yootree za Argeto).
- V skupini K8 Obrtna odličnost: Dobrodošli doma (Futura DDB za Lesnino), Snežak (Pristop za Pristop) in Ustvarjaj prihodnost! (Pristop za Telekom Slovenije).
Sekcija ZAKAJ
- V skupini Z1 Aktivacija: Lahkonočnice – Logopedske pravljice (SHIFT za A1) in Laško karantonček (Luna \TBWA za Laško).
- V skupini Z2 Upravljanje znamk: Hofer (s)cena (Publicis Groupe / Saatchi & Saatchi za Hofer), M SOSESKA (Herman & partnerji za Mercator), Petarde? Ne, hvala! (Luna \TBWA za Petarde? Ne, hvala!) in Sound tasting / Zvočno okušanje (Luna \TBWA za Argeto Exclusive).
- V skupini Z3 Doseg: #OkvirPomoči (Internavti za NLB), Lahkonočnice – Logopedske pravljice (SHIFT za A1), Narezano po vašem okusu (Herman & partnerji za Mercator) in Merkurjeva drevesa ob rojstvu (Agencija 101 za Merkur).
- V skupini Z5 Oznamčene vsebine: M SOSESKA (Herman & partnerji za Mercator).
- V skupini Z6 Družbeno dobro: Klic osamljenosti (Luna \TBWA za Zavarovalnico Sava) in DOPRINESI (Formitas za DOPRINESI).
- V skupini Z7 COVID-19: Podpiramo lokalno (Luna \TBWA za Argeto), #OkvirPomoči (Internavti za NLB) in K**c pa 2020! (Pristop za Pristop).
Najboljši trije pari Natečaja za Mlade kreativce:
- mesto: Sara Mlinar in Aljaž Kočevar iz agencije AV Studio za MikroMaps
- mesto: Veronika Rožmanc in Esma Hajdarpašić za FLIKA
- mesto: Manja Novak in Patricija Rantaša iz agencije Pristop za E-Trajb
Foto: Žiga Intihar (SOF festival)