Naročanje hrane in pijače bo za navijače klubov NK Maribor, NK Bravo in RK Celje še nekoliko lažje. Svoje naročilo bodo namreč lahko oddali in plačali kar z uporabo chatbota (pogovornega robota). Klubi so chatbot rešitev predstavili v sodelovanju z Mastercard Slovenija, razvilo pa ga je podjetje 2Mobile. Sam pogovorni robot deluje v sklopu aplikacij Viber, Facebook Messenger in Apple Business Chat.
Chatbot za naročanje hrane in pijače, pa za komunikacijo klubov z navijači
Chatbota bodo lahko prvič preizkusili navijači NK Maribor in NK Mura v nedeljo, 19.9.2021 na tekmi v mariborskem Ljudskem vrtu. Na tej tekmi bodo imeli navijači priložnost chatbota preizkusiti na prav poseben način, saj se bodo pomerili tudi v naročanju hamburgerjev svojih športnih klubov. Poleg naročanja hrane in pijače pa bo chatbot klubom NK Maribor, NK Bravo in RK Celje omogočal boljšo komunikacijo s svojimi navijači. Lažje bodo sledili novicam kluba, rezultatom, novostim v navijaški trgovini, prav tako bo omogočeno tudi nakupovanje vstopnic. Vse to bodo uporabniki seveda naredili brezstično.
Ob predstavitvi rešitve je Matjaž Možina, direktor družbe 2Mobile pojasnil, da je trenutno naročanje hrane in pijače zamišljeno kot »pick-up« rešitev. Kupec prejme potrditveno kodo, ki jo na lokaciji gostinskega ponudnika pove. Imajo pa tudi razvito rešitev za dostavo do sedeža, a bo omogočenje tovrstne možnosti odvisno od želja in predvsem logističnih zmožnosti posameznih klubov.
Aleš Petejan, vodja marketinga pri Mastercard Slovenija je ob lansiranju storitve povedal:
Kot tehnološko podjetje z veliko strastjo do športa nenehno stremimo k ustvarjanju inovacij, ki nadgrajujejo uporabniško izkušnjo. V sodelovanju s klubi NK Maribor, NK Bravo in RK Celje smo se tako podali v razvoj chatbota, ki danes združuje dve pomembni strasti družbe Mastercard – željo po nenehnem tehnološkem napredku in gojenje strasti do športa ter povezovanje z lokalnimi klubi. Veseli nas, da lahko lokalnim skupnostim pomagamo do digitalizacije in navijačem ponudimo popolnoma novo tehnološko napredno storitev.