Žito in Lidl Slovenija sta letos združila moči v akciji Kruh roza oktober v sklopu katere sta zbirala sredstva za Slovensko združenje za boj proti raku dojk Europa Donna. Za vsak prodani Kruh roza oktober sta skupaj družbi donirali 0,50€ in s tem podprli program za psihosocialno podporo bolnicam, njihovim otrokom in drugim svojcem obolelih za rakom dojk in raki rodil v programu ROZA.
Kruh roza oktober so prodajali v 63 Lidlovih poslovalnicah po Sloveniji
Kruh roza oktober, ki vsebuje semena in kosmiče, ter je vir beljakovin (16%), Dodane sirotkine beljakovine, semena oljne kadulje in chia semena pa mu dajo hrustljavost je nastajal v Žitovih pekarnah. Zbrana sredstva, nabralo se jih je za 6.000€, so nato donirali za program ROZA. Program ROZA je razvojni program z vsebinami, orodji in ukrepi za psihosocialno opolnomočenje in zdravo aktivacijo žensk z izkušnjo raka dojk in rodil, ki vključuje tudi svojce in bližnje. Cilj tega programa je doseganje boljšega psihosocialnega zdravja, zmanjševanje neenakosti v zdravju, izboljšanje kakovosti življenja s poudarkom na psihosocialni obravnavi in pomoči bolnicam, njihovim svojcem in bližnjim ter ozaveščanje širše javnosti.
Karmen Pangos, generalna direktorica Žita je ob predaji donacije izpostavila:
Tudi v našem kolektivu vsako leto namenimo veliko pozornosti ozaveščanju o nevarnostih te bolezni in o pomenu preventive, samopregledovanja in nenazadnje načinu življenja, saj imamo večji odstotek zaposlenih prav žensk. To počnemo v okviru iniciative Žitnica zdravja, ki je del naše družbene odgovornosti v odnosu do naših zaposlenih.
Lilijana Remich, direktorica skupnih služb v Lidlu Slovenija, pa je dodala:
Veseli me, da smo tudi letos v roza oktobru nadaljevali uspešno sodelovanje z Žitom, ki je sicer dolgoletni partner našega podjetja. Kruh roza oktober je prejel številne pohvale od naših kupcev in verjamem, da je bil tudi prijazen in ne nazadnje okusen opomnik za vse nas, da moramo skrbeti za svoje zdravje.