NLB Skupina je pripravila božično-novoletno kampanjo polno srčnosti, saj ta ustvarja nove priložnosti. Slogan kampanje »Svet, poln srčnosti, je svet, poln priložnosti« so podkrepili z dobrodelnostjo na vseh trgih na katerih NLB Skupina posluje. V Sloveniji tako sodelujejo s programom Botrstvo in društvom Humanitarček.
Deklica z barvicami in glasbena uspešnica True Colours
Regijska kampanja, ki je nastala pod okriljem Saatchi&Saatchi in NLB, je povezala ekipe iz Ljubljane, Beograda in Skopja. Oglas »Deklica z barvicami« s katerim želijo spomniti, da je svet veliko lepši, če bi večkrat pomagali drugim. Empatijo deklice in hvaležnost gospoda zaokroža glasben uspešnica True Colours.
NLB leto zaključuje z donacijo v višini 200.000€ Botrstvu in Humanitarčku
Kot rečeno bo NLB Skupina v Sloveniji donacijo namenila Botrstvu in Humanitarčku. Višina 200.000€ bo enakomerno razdeljena med obema. V Botrstvu letno namenijo 500 evrov za vsakega otroka, ki je del njihovega Sklada za razvoj talentov. S to donacijo bodo 200 otrokom iz socialno ogroženih družin omogočili, da razvijejo svoj talent.
Anita Ogulin, predsednica ZPM Ljubljana Moste Polje je povedala:
Prav vsak otrok na svet prinese eno od močnih področij, okoliščine pa so tiste, ki mu omogočajo ali pa ne, razvoj le-teh. Do danes smo več kot 400 mladim športnikom, glasbenikom in ostalim talentiranim otrokom, da uresničijo svoje sanje. Zato smo izjemno hvaležni NLB, da bomo tudi z njihovo pomočjo prihodnje leto pomagali še več otrokom. Prošenj za pomoč je namreč ogromno, prihajajo pa prav vsak dan.
V Sloveniji pod pragom revščine živi kar 97.000 starostnikov. Donacija društvu Humanitarček bo tem starostnikom omogočila, da jim bodo lahko priskrbeli 21.000 toplih obrokov. Ninna Kozorog, predsednica društva Humanitarček je povedala:
V projekt Vida, ki je zasnovan za starostnike, ki si ne morejo privoščiti toplega obroka, imamo vključenih 1.560 starostnikov. Na terenu to pomeni, da dostikrat mešajo mačjo hrano in testenine, ker je cenejša. Ali pa si lakoto milijo s kamiličnim čajem. Zato smo toliko bolj veseli, da nam je NLB podala roko in nam omogočila, da bo 725 v letu 2022 preskrbljenih, kar skupno pomeni skoraj 22.000 tisoč toplih obrokov.
Predstavitev kampanje »Svet, poln srčnosti, je svet, poln priložnosti«
V NLB ne pravimo zaman, da smo tu doma.
Ob začetku kampanje in predstavitvi donacije NLB Skupine v Sloveniji, je Blaž Brodnjak, predsednik uprave NLB povedal:
V NLB ne pravimo zaman, da smo tu doma. Tu dihamo s polnimi pljuči, ustvarjamo, doživljamo vzpone in padce, tkemo vezi. Zato je povsem naravno, da si želimo tukaj aktivno sodelovati, vplivati in izboljševati kakovost življenja – tudi z vključevanjem tistih, ki so prikrajšani. In z zagovarjanjem enakih možnosti za naslavljanje številnih priložnosti. Na sodelovanje z Botrstvom in društvom Humanitarček smo res zelo ponosni. In v NLB vse to počnemo iskreno in s srcem.