Goodyear je v prvih dneh leta 2022 predstavil pnevmatiko, ki je izdelana iz 70% trajnostnih materialov. Tako napreduje na poti do cilja, ki so si ga zadali leta 2020. To je, da bodo do leta 2030 razvili pnevmatiko, ki bo 100% izdelana iz trajnostnih materialov.
Goodyear pnevmatika iz 70% trajnostnih materialov
Novo predstavljena Goodyear pnevmatika iz 70% trajnostnih materialov vsebuje 13 posebnih sestavin v devetih različnih komponentah. Kazalniki uspešnosti so pokazali, da lastnosti teh komponent na splošno zelo povečujejo zmogljivost pnevmatik.
Utrditev zmesi s tremi različnimi vrstami saj
Goodyear je za utrditev zmesi in daljšo življenjsko dobo pnevmatike uporabil tri različne vrste saj, ki se proizvajajo iz metana, ogljikovega dioksida in rastlinskega olja. Prve ocene življenjskega cikla kažejo tri prednosti za okolje: zmanjšanje ogljikovih emisij v primerjavi s sedanjimi metodami proizvodnje saj, uporaba virov na biološki osnovi ali uporaba virov iz odpadnih surovin.
Uporaba sojinega olja v pnevmatikah
Pomembna Goodyearova inovacija je uporaba sojinega olja v pnevmatikah. Sojino olje je namreč biološki vir, ki zmanjšuje porabo proizvodov iz naftnih derivatov. Tega je na voljo precej, saj pri izdelavi sojinih izdelkov ostaja presežek olja, ki je na voljo za uporabo v industriji.
Silika iz pepela in stranskega proizvoda predelave riža
Siliko se v pnevmatikah pogosto uporablja za boljši oprijem in zmanjšanje porabe goriva. Goodyear je pri novi pnevmatiki uporabil edinstveno vrsto silike. Ta je izdelana iz pepela riževih plev, stranskega proizvoda predelave riža, ki se največkrat zavrže in pristane na odlagališčih odpadkov. Iz tega odpadnega pepela se izdeluje visokokakovostna silika.
Uporaba reciklata
Poliester se reciklira iz plastenk in drugih plastičnih odpadkov. Reciklat pridobijo tako, da ga najprej pretvorijo nazaj v njegove osnovne kemikalije, ki se jih nato preoblikuje v poliester tehnične kakovosti, ki se lahko uporablja za korde v pnevmatikah.