Gorenje je že več let pokrovitelj rokometa, tako ni nič nenavadnega, da so prav v času moškega evropskega prvenstva v rokometu 2022 (EHF EURO 2022) začeli z letošnjo oglaševalsko kampanjo Simplyfans. Kot so zapisali v Gorenju lahko kljub temu, da naše reprezentance v glavnem delu tekmovanja ni več, še vedno navijamo za šport in dobro igro ali pa podpremo reprezentanco, ki nas je najbolj navdušila.
Kampanja Simplyfans polna emojijev in ugankah
Poudarek pri letošnji kampanji je univerzalni jezik emojijev in ugank. Maskota Gorini pa bo skrbela za udarne navijaške koreografije. Pri Gorenju so kot osrednji obraz kampanje Simplyfans izbrali legendarnega rokometaša Nikolo Karabatića, ki je od leta 2004 pa do začetka tega prvenstva zaigral na 63 tekmah in zadel 264 golov. Gorenje želi z geslom »Vsak je lahko zmagovalec« povezati moštva na igriščih, ki se borijo za zmago in navijače, ki spremljajo tekme.
Kvizi in nagradne igre s privlačnimi nagradami
V prvih 36 tekmah letošnjega prvenstva so igralci zadeli že kar 2012 golov, kar v povprečju pomeni skoraj 56 golov na tekmo. Pri Gorenju je za rokometne navdušence pripravili kvize in nagradne igre s privlačnimi nagradami, med katerimi so mali gospodinjski aparati, popusti, pa tudi slovenski reprezentančni dresi s podpisi. Sodelovati je moč na spletni strani Gorenja ter na njihovi Facebook in Instagram strani.
Foto: Gorenje / Jozo Cabraja kolektiff