Blagovna znamka Barcaffè je se na izboru potrošnikov Superbrands 2022 ponovno uvrstila na vrh blagovnih znamk, ki jim potrošniki zaupajo. Po podatkih Urada za intelektualno lastnino RS je registriranih več kot 24.000 blagovnih znamk. Le 1% pa je takšnih znamk, ki imajo v Sloveniji titulo Superbrands.
Barcaffè Superbrand tudi v letu 2022
Raziskava Superbrands je potekala tudi za leto 2022. Potrošniki so podali 14.000 odgovorov za. 1.200 različnih blagovnih znamk. Lastnik licence Superbrands za Slovenijo, Boško Praštalo je povedal, da s tako opravljeno letno raziskavo želi Superbrands Slovenija predstavljati steber in ogledalo vsem znamkam, ki delujejo na trgu. Ne gre toliko za tekmovanje, kot za informiranje, komu slovenski potrošniki zares zaupajo.
Marko Cerovšek, vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffè je o priznanju Superbrands 2022 povedal, da verjame, da so najboljše znamke tiste, ki se gradijo skupaj s potrošniki, zato jim je to priznanje le v potrditev, da ostajajo na pravi poti.