McDonald’s Slovenija je s februarjem 2022 zaključil tehnološki in izobraževalni del vpeljave globalnega projekta korporacije McDonald’s, poimenovanega Best Burger oz. Zdaj še boljši, kot se projekt imenuje v slovenščini. Slovenija je tako postala ena prvih držav v Evropi, v katerih je McDonald’s predstavil osvežene različice svojih najbolj prepoznavnih burgerjev.
Takšen, kot ga imate radi. Zdaj še boljši.
Ključni del projekta je nov postopek priprave burgerjev in prav to McDonald’s Slovenija predstavlja skozi oglaševalsko kampanjo, ki poteka na televiziji, v sklopu zunanjega oglaševanja, na spletu in tudi v samih restavracijah. Slogan kampanje je »Takšen, kot ga imate radi. Zdaj še boljši.«. Tega je moč zaslediti predvsem v sklopu zunanjega oglaševanja, kjer glavne zvezde igrajo Big Mac, Dvojni Cheeseburger in Bacon Cheese Burger.
Na televiziji
Na televiziji pa je moč zaslediti oglasa katerih zvezdi sta Big Mac in Dvojni Cheeseburger. Ogledate si ju lahko spodaj.
Pladnje v restavracijah in embalažo so opremili s QR nalepkami, ki vodijo do več informacij
V samih restavracijah McDonald’s so kampanjo »Zdaj še boljši« vključili na pladnje, na katerih gostu postrežejo hrano ter na samo embalažo izdelkov. Embalaža osveženih legendarnih burgerjev ima dodano QR nalepko »Zdaj še boljši«, ki vodi na spletno stran McDonald’s Slovenija, na kateri si je moč prebrati več podrobnosti. Pladnji s tremi različnimi kreativami, ki so prav tako obogatene s QR kodo, pa predstavljajo globljo komunikacijo. Sočnejši zrezek. Bolj stopljen sir. Še več omake.