Slovenske železnice bodo do konca leta 2022 prevzele vseh 52 naročenih Stadler potniških vlakov. A njihov vozni park potrebuje dodatne modernizacije in dopolnitve. Zato so pred časom napovedali nakup dodatnih 20 potniških vlakov. To bi število novih vlakov v voznem parku Slovenskih železnic dvignilo na 72. Dušan Mes, generalni direktor Slovenskih železnic je za Uporabno stran zdaj razkril nekaj več podrobnosti o prihajajočem razpisu za dodatnih 20 potniških vlakov.
Razpis za 20 novih vlakov do konca marca 2022
Razpis za 20 dodatnih potniških vlakov so pri Slovenskih železnicah napovedali že za konec marca 2022, a do njega takrat ni prišlo. Dušan Mes, je zdaj pojasnil, da razpis za nove vlake lahko pričakujemo do konca maja 2022. To pomeni, dva meseca kasneje kot je bilo prvotno načrtovano. Pri Slovenskih železnicah sicer do konca leta 2022 pričakujejo dobavo vseh 52 že naročenih vlakov. Dobava novih 20 iz prihajajočega razpisa pa naj bi bila izvedena do konca leta 2024.
Predvidoma bodo naročili 20 dizel-električnih garnitur
Kot je še dodatno pojasnil Dušan Mes, bo vseh 20 potniških vlakov dizel-električnih garnitur. Torej nekaj takega kot so Stadler Flirt vlaki (DMG SŽ 610/615). Morda pa bodo v razpis vključili nekaj hibridnih različic, a odločitev glede tega še ni sprejeta. Bodo pa vsi dizel-električnih vlaki imeli možnost kasnejše nadgradnje v električne. Tako kot je to možno tudi pri novih dizelskih Stadler Flirt vlakih. Na to, kakšno odločitev bodo pri Slovenskih železnicah na koncu sprejeli, bo treba počakati do razpisa. Hkrati pa bo razpis razkril tudi druge podrobnosti glede notranje opreme potniških vlakov.
Do konca leta 2022 vseh 52 že naročenih potniških vlakov
Kot rečeno bodo Slovenske železnice do konca leta 2022 prevzele in dale v uporabo vseh 52 že naročenih potniških vlakov. To bo 21 enopodnih večsistemskih Stadler Flirt (EMV SŽ 510/515) in 10 enosistemskih dvopodnih električnih Stadler Kiss (EMC SŽ 313/318) ter 21 enopodnih dizelskih Stadler Flirt vlakov (DMG SŽ 610/615). Do zdaj so bili dobavljeni vsi dvonadstropni in večina električnih. Pri dizel-motornih pa so nekje na polovici.