Med prvomajskimi praznimi se veliko uporabnikov mobilnih storitev Telekoma Slovenije podaja na dopustovanje v tujino, predvsem na Hrvaško. Zato so pripravili posebno ponudbo prenosa podatkov in inovativno rešitev zavarovanja.
Prvo turistično zavarovanje, ki se plačuje “po porabi”
Ena od novosti, ki jih Telekom Slovenije nudi možnost, da za varnost poskrbijo tudi s turističnim zavarovanjem Brezskrbni. Posebnost tega zavarovanja je, da je to prvo turistično zavarovanje na slovenskem trgu, ki je plačljivo »po porabi« oz. glede na dejansko število dni, ko je posameznik v tujini.
Naročniki Telekoma Slovenije lahko zavarovanje aktivirajo na daljavo, vanj pa vključijo tudi družinske člane. Cena zavarovalne premije na dan znaša 0.99€ za individualno zavarovanje. Za družinsko pa znaša 2.48€ na dan.
Ugoden podatkovni prenos podatkov na Hrvaškem.
Kar tretjina naročnikov mobilnih storitev Telekoma Slovenije pa se vsako leto odloči za cenovno ugoden dodatni zakup 10 GB ali 20 GB mobilnega prenosa podatkov na Hrvaškem. Tako je v času prvomajskih praznikov na voljo posebna ponudba HR-internet Plus. Ta vključuje 10 GB prenosa podatkov med gostovanjem v mobilnem omrežju Hrvaškega Telekoma. Zakup velja 7 dni od vklopa, cena pa je 5,99€. Za vklop storitve lahko naročniki do vključno 3. maja 2022 pošljejo SMS s ključno besedo HR PLUS na 1918. Mobi uporabniki SMS pošljejo na 1917, uporabniki IZI pa na 4008. Vklop storitve je možen tudi prek rešitev Moj Telekom ali Moj IZI.
Uporabnikom je prav tako na voljo mesečni zakup za 20 GB prenosa podatkov za 9.95€. Tudi zakup HR-internet uporabnikom prenos podatkov omogoča med gostovanjem v omrežju Hrvaškega Telekoma. Za vklop storitve je tukaj treba poslati SMS s ključno besedo HR INTERNET, zakup pa velja do preklica.
Več o zakupu HR-internet na: http://ts.si/HR-Internet
Turistično zavarovanje Brezskrbni
Za turistično zavarovanje Brezskrbni je Telekom Slovenije razvil in omogočil tehnično rešitev. Zavarovalnica Sava z njeno pomočjo naročnikom mobilnih storitev Telekoma Slovenije omogoča prvo turistično zavarovanje z jamstvom in obračunom premije po načelu »plačaj, kolikor gostuješ«. Uporabniki lahko zavarovanje hitro in enostavno aktivirajo na daljavo. Zavarovalna premija se obračuna samodejno in le za čas, ko je mobilna številka uporabnika prijavljena v omrežjih tujih operaterjev.
Kako uporabnik sklene zavarovanje?
Naročniki mobilnih storitev Telekoma Slovenije zavarovanje Brezskrbni sklenejo tako, da v Mojem Telekomu določijo nosilno mobilno številko, na kateri želijo vključiti zavarovanje. Po želji lahko dodajo družinske člane ter sledijo navodilom. Zavarovanje lahko vključuje do sedem oseb, tj. dva odrasla in pet otrok do 15. leta. Zavarovanci so o veljavnosti kritja samodejno obveščeni z SMS sporočilom. Tega uporabniki prejmejo, ko se njihov mobitel poveže v omrežje tujega operaterja. Z SMS sporočilom so uporabniki obveščeni tudi o prenehanju kritja ob vrnitvi v domače omrežje.
Kaj vključuje zavarovanje?
Turistično zavarovanje Brezskrbni vključuje stroške ambulantnega in bolnišničnega zdravljenja, nujni prevoz do zdravstvene ustanove in prevoz domov po zaključenem zdravljenju v višini do 30.000€ na posamezni zavarovalni primer in do 200.000€ v enem zavarovalnem letu. Zavarovanci po potrebi kontaktirajo asistenčni klicni center Zavarovalne skupine Sava. Ta je na voljo 24 ur na dan na številki +386 2 618 0520, klic pa lahko opravijo tudi prek spletne strani Zavarovalnice Sava.
Več o turističnem zavarovanju Brezskrbni na: http://ts.si/zav-brezskrbni.