Mastercard si je v sklopu Priceless Planet Coalition zadal cilj posaditi 100 milijonov dreves. Da bi ta cilj uresničili še hitreje, pogozdovanje širijo s 15-imi novimi projekti na šestih kontinentih. Podpora potrošnikov pri projektih, ki imajo pozitivne učinke na potrošnike, raste. Po podatkih Mastercard Economics Institute so donacije potrošnikov dobrodelnim organizacijam z okoljsko noto v letu 2022 globalno zrastle za 48.4% v primerjavi s predpandemskim letom 2019.
Priceless Planet Coalition iniciativa deluje po celem svetu
Iniciativa Priceless Planet Coalition se geografsko ne omejuje na eno lokacijo, ampak pravzaprav obsega ves svet. Lokacije, kjer delujejo, so: Azijsko Pacifiška regija (Avstralija, Kambodža, Kitajska, Indija, Filipini), Latinska Amerika (Brazilija, Kolumbija, Gvatemala), Evropa (Francija, Portugalska, Španija, Škotska), Srednji vzhod in Afrika (Madagaskar, Demokratična republika Kongo, Kenija, Malavi, Združeni arabski emirati), Severna Amerika (Mehika, ZDA). Širitve pa se odvijajo tudi na obstoječih pogozditvenih lokacijah v Avstraliji, Keniji, Amazoniji in Braziliji.
Pogozdovanje ima pozitivne posledice na klimatske spremembe
Pogozdovanje je široko prepoznano kot eden najmočnejših in stroškovno učinkovitih načinov pozitivnega vpliva na klimatske spremembe. Pri Priceless Planet Coalition niso usmerjeni zgolj v sajenje dreves, ampak na ponovno vzpostavitev gozda na področjih, kjer bo to imelo največji pozitivni učinek na podnebje, skupnost in biodiverziteto. Jorn Lambert, vodja digitalnega oddelka pri Mastercard je povedal
Priceless Planet Coalition se odziva na pereče globalne klimatske krize z restavriranjem pravih dreves na pravil lokacijah. V sodelovanju s partnerji projekta lahko zdaj naznanimo širitev lokacij pogozdovanja in s tem kolektivno pripomoremo našemu planetu.
Priceless Planet Coalition združuje več kot 100 partnerjev
V sklopu projekta Priceless Planet Coalition se združuje več kot 100 globalnih partnerjev, od podjetij, združenj in potrošnikov do trajnostno naravnanih trgovcev, fintech podjetij in globalnih bank. Vsak partner pogozdovanje financira s pomočjo interakcije s potrošniki, donacijami ali pa spodbuja ljudi, da sprejemajo klimatsko sprejemljive odločitve. Mastercard je tako v ZDA pred kratkim naznanil partnerstvo z The Atlantic v sklopu vizualne predstavitve v Los Angelesu.
Podpora okoljskim temam raste po celem svetu
Po celem svetu počasi a vztrajno raste podpora iniciativam z okoljsko tematiko. Analiza Mastercard Economics Institute, ki analizira makroekonomske trende v očeh potrošnikov, kaže, da so donacije organizacija, ki se zavzemajo za okoljske teme, poskočile. V Q1 2022 so v primerjavi s predpandemskim letom 2019 v enakem obdobju v Evropi največjo rast zabeležile: Velika Britanija (+287%), Nemčija (+101%), Belgija (+97%), Irska (+86%), in Italija (+40%). Globalno pa so visoko rast zabeležili tudi v Izraelu (+121%), Kanadi (+56%) in Avstraliji (+21%).
Grajenje vzdržne digitalne ekonomije
Mastercard se skozi inovacije in partnerstva zavzema za vključujočo in vzdržno digitalno ekonomijo, ki deluje za vse in vsepovsod. Ena od zavez, ki so ji jo zadali je, da do leta 2040 dosežejo ogljično nevtralnost. Prek Global Sustainability Innovation Lab pa Mastercard razvija širok nabor rešitev, ki omogočajo bolj trajnostno trgovino. Prav tako razvijajo tudi storitve, ki potrošnikom prinašajo ekološko bolj sprejemljive rešitve.