Center Ljubljane je ob letošnjem svetovnem dnevu čebel dobil 3D ulično poslikavo svetovno znanega uličnega umetnika. Filip Mrvelj je ustvaril anamorfno poslikavo z motivom cvetočega travnika polnega čebel. S tem pa je opozoril na pomen teh opraševalcev za naš obstoj.
Prva 3D ulična poslikava v Ljubljani je na stala na pobudo A1 Slovenija
Na pobudo A1 Slovenija in v sodelovanju z Mestno občino Ljubljana je hrvaški umetnik Filip Mrvelj en teden ustvarjal v Steklenem atriju Mestne hiše. Nato pa je bila 3D umetnina na svetovni dan čebel in še dan po tem razstavljena na Čopovi ulici v Ljubljani. Motiv ni bil izbran naključno. Populacije čebel in drugih opraševalcev se v zadnjih letih pospešeno zmanjšujejo. To je posledica izginjanja medovitih območij, urbanizacije, uporabe pesticidov v kmetijstvu in drugih dejavnikov. Mimoidočim so ob 3D ulični poslikavi podarili svinčnike s semeni medovitih rastlin in jih tako pozvali k sajenju rastlin, ki pomagajo pri ohranjanju čebel med nami.
Filip Mrvelj se sicer ponaša z Guinnessovim rekordom za najdaljšo anamorfno poslikavo na svetu. Dolga je bila kar 140 metrov. Filip je specialist za velike 3D umetnine, njegove stvaritve so krasile tla številnih mest v Nemčiji, Avstriji, Turčiji, Katarju in na Nizozemskem.
A1 Slovenija je član Čebelje poti
Pri A1 Slovenija so s podporo urbanega čebelarjenja pričeli že pred leti. Postali so tudi član Čebelje poti, ki deluje pod okriljem Mestne občine Ljubljana. Skozi leta je Čebelja pot postala izobraževalna pot, ki povezuje čebele in čebelarstvo v Ljubljani. Lovro Peterlin, managing direktor A1 Slovenija je o projektu in družbeni odgovornosti povedal:
Družbeno odgovornih aktivnosti se v A1 Slovenija lotevamo v okviru strategije ESG, ki nas zavezuje k ambicioznim ciljem na področju okolja, družbe in upravljanja. V središče okoljskih aktivnosti postavljamo zmanjšanje izpustov CO2, energetsko učinkovitost in krožno gospodarstvo. Našim zanamcem želimo pustiti svet, na katerega bomo ponosni, pomemben del tega pa je tudi ohranitev čebel. Nenehno iščemo nove priložnosti, kako ta izjemna bitja približati našim uporabnikom, partnerjem, zaposlenim in drugim javnostim, zato smo ponosni na cvetoč travnik sredi centra Ljubljane, ki opozarja na njihov pomen.