Slovenska oglaševalska zbornica je na pobudo člana SOZ Mastercard pozvala vse oglaševalske agencije in ustvarjalce, da združijo moči in s kreativnimi rešitvami pomagajo ukrajinskim družinam v stiski, ki so našle svoje začasno zatočišče v Sloveniji. V sklopu kreativnega natečaja so izbrali 11 del, ki jih bodo pretvorili v NFT-je (nezamenljive žetone) in prek platforme Truhoma ponudili širši javnosti.
Zbrana sredstva bodo namenili za pomoč ukrajinskim družinam
Na natečaj so agencije in kreativci prijavili 40 različnih del, žirija pa jih je izbrala 11. Ti bodo na voljo v sklopu platforme Truhoma na voljo do 12.6.2022. 100 % zbranih sredstev bodo v obliki paketov hrane darovali ukrajinskim družinam, ki so našle začasno zatočišče v Sloveniji. Posameznik ali podjetje lahko donira poljubno število paketov v vrednosti 40€, vsak donator pa v zahvalo prejme NTF z enim od izbranih del. Več o možnosti donacije najdete TUKAJ.
Aleš Petejan, direktor marketinga, Mastercard Slovenija je povedal:
Pri podjetju Mastercard si nenehno prizadevamo ustvarjati nove priložnosti in neprecenljive izkušnje za vsakega posameznika, ki želi doseči svoj največji potencial. Še posebej za tiste, najbolj potrebne spodbude in pomoči. Pri tem dajemo velik poudarek tudi na družbeno odgovornost, ki prežema vse aspekte našega delovanja in mednje sodi tudi pomoč sočloveku v stiski. Pobuda, da skupaj s Slovensko oglaševalsko zbornico pomagamo ljudem iz Ukrajine, je le ena od mnogih, a v teh časih izredno pomembna, in prav zato upamo, da bomo uspešno stopili skupaj in zbrali čim več sredstev.
Dino Zupančič, predsednik Slovenskega združenja oglaševalskih agencij pri SOZ pa je dodal:
Poleg dobrodelne note projekta me še posebej veseli, da je pod okriljem SOZ-a tokrat oglaševalska industrija združila moči za pomoč ukrajinskim družinam v stiski. Projekt je lep preplet dveh zelo aktualnih tem v kontekstu oglaševanja – družbene odgovornosti in dobrodelnosti, ki sta v zadnjih letih postali pomembna stalnica oglaševanja, in NFT-jev, ki so trenutno eden najbolj opaznih pokazateljev bliskovitega razvoja digitalnega okolja ter znanilci interneta 3.0.