Mastercard je kot dolgoletni podpornik UEFA Lige prvakov pripravil film v katerem glavno vlogo igra globalni ambasador podjetja Lionel Messi. Umetna inteligenca pa je poskrbela, da v njem lahko vidimo tudi mladega Messija.
Mladi Lionel Messi se spomni na strast do nogometa
Eden najboljših nogometašev na svetu in štirikratni zmagovalec UEFA Lige prvakov se v filmu ozre na sebe iz mladosti. Hkrati pa raziskuje vpliv, ki ga nogomet igra v njegovem življenju in nas spomni na strast do te igre. Lionel Messi je povedal:
Želim si, da bi tudi v resničnosti imel priložnost pogovoriti se s seboj iz mladosti, da bi mu lahko povedal, da bo vse v redu, da se bodo njegovi napori in odrekanja obrestovala ter da bo še vedno igral igro, ki jo ljubi.
Raja Rajamannar, vodja marketinga in komuniciranja pri podjetju Mastercard pa je dodal:
Presrečni smo, da smo lahko sodelovali z našim globalnim ambasadorjem Lionelom Messijem in s svetom delili njegovo ljubezen do nogometa. To je pomemben opomnik o pomenu slediti svojim strastem in se osredotočati na stvari, ki so najpomembnejše za nas.
Mastercard indeks ekonomije športa (Mastercard Sport Economy Index) je v raziskavi razkril, da si je lani skorajda vsak sedmi Evropejec (69 %) in več kot polovica Slovencev (55 %) nogometno tekmo ogledalo v živo.
Messija so pomladili s povsem novo VFX metodo
Pri ustvarjanju filma so ustvarjalci prvič v komercialne namene uporabili novo metodo posebnih učinkov VFX »Neural Rendering«. Umetna inteligenca je za ustvarjalce obdelala na tisoče podob mladega Messija. Uporabili so fotografije, videe in zvočne posnetke Messija v mlajših letih. Pa tudi videoposnetke posameznikov, ki so mu podobni. Umetna inteligenca je vse to uporabila za ustvarjanje končne digitalne slike in jih pozneje vključila v posnetke, ki so del filma.