SOF 2022 (31. Slovenski oglaševalski festival) se je danes, 15.6.2022 s podelitvijo nagrad uspešno zaključil. Agencija SHIFT je po petih letih ponovno prejela naziv agencije leta (prej se je imenovala Grey Ljubljana). A1 Slovenija je postala znamka leta. Naziv se je k A1 Slovenija tako vrnil po treh letih. Že znani pa sta bili informaciji, da je Mercator oglaševalec leta 2021, oglaševalska osebnost pa Mitja Tuškej iz skupine Formitas.
Na SOF-u 2022 so podelili 3 velike nagrade, 28 zlatih in 36 srebrnih nagrad. V sklopu natečaja za Mlade kreativce sta zmagovalca postala Tit Lončar in Sara Sešlar Naraks iz agencije Pristop. Zmagala sta s kreativno idejo MRFY=ZAKON. Drugo mesto sta z idejo Pizza presenečenja zasedla Tina Križaj in Luka Štuhec iz agencije FUTURA DDB. Tretje mesto pa sta osvojili Sara Grmek in Lara Oset iz Agencije 101 z idejo Zavarovanje za telo in dušo.
Najboljša produkcijska hiša filmskih oglasov je ponovno postal Instant, Najboljša produkcijska hiša radijskih in zvočnih oglasov pa Zavod Radio Študent.
SOF 2022 – Velika nagrada:
- Babica (Futura DDB za LES MMS – Lesnina),
- Nepričakovana vrnitev (Futura DDB za DPBS, MSD, Astra Zeneca, Boehringer Ingelheim in Roche),
- Glavni proti jutru (Agencija 101 za Burek Olimpija).
SOF 2022 – Zlata nagrada v posameznih tekmovalnih skupinah:
Sekcija ENOKANALNE KOMUNIKACIJE
- V skupini E1 Film: Babica (Futura DDB za LES MMS), Oda porazom (Luna \TBWA za Pivovarna Laško Union) in Postani datamilijonar (SHIFT za A1 Slovenija),
- V skupini E3 Zunanje oglaševanje: BigBang Immersive 3D billboard (Trampolin Studio za Big Bang) in PREPROGA (Pristop za Big Bang),
- V skupini E4 Zvok: Pravljice o medvrstniškem nasilju (SHIFT za A1 Slovenija) in Krizni sestanek (Zavod Radio Študent za Atlantic Grupo),
- V skupini E5 Digitalne komunikacije: Glavni proti jutru (Agencija 101 za Burek Olimpija) in UNFOLLOW (DROM agency za Atlantic Grupo),
- V skupini E6 Oblikovanje: Fazan (Aritmija za Hišo vina Doppler),
- V skupini E7 Kreativna uporaba medijev: Nepričakovana vrnitev (Futura DDB za DPBS, MSD, Astra Zeneca, Boehringer Ingelheim in Roche) in Glavni proti jutru (Agencija 101 za Burek Olimpija),
- V skupini E8 Inovativne rešitve: Mumetnost (Herman & partnerji za Ljubljanske Mlekarne),
- V skupini E9 Družbeno dobro: Heroji furajo v pižamah: Herojski vau’čer – za vau večer s srečnim koncem (Luna \TBWA za Zavod Vozim) in Mastercardov vozniški žvižg (Agencija 101 za Mastercard Slovenija).
Sekcija VEČKANALNE KOMUNIKACIJE
- V skupini V1 Integrirane kampanje: Postani datamilijonar (SHIFT za A1 Slovenija) in Mumetnost (Herman & partnerji za Ljubljanske Mlekarne),
- V skupini V2 Vpletenost: Mastercardov vozniški žvižg (Agencija 101 za Mastercard Slovenija),
- V skupini V3 Digitalne kampanje: UNFOLLOW (DROM agency za Atlantic Grupo),
- V skupini V4 Upravljanje blagovnih znamk: Glavni proti jutru (Agencija 101 za Burek Olimpija) in Mumetnost (Herman & partnerji za Ljubljanske Mlekarne),
- V skupini V5 Družbeno dobro: Nepričakovana vrnitev (Futura DDB za DPBS, MSD, Astra Zeneca, Boehringer Ingelheim in Roche) in Črni humor pred črnim petkom (SHIFT za A1 Slovenija).
Sekcija OBRTNA ODLIČNOST
- V skupini O2 Tekstopisje: Črni humor pred črnim petkom (SHIFT za A1 Slovenija) in Zavarujte cel zborček prevoznih sredstev (SHIFT za Zavarovalnico Triglav),
- V skupini O3 Ilustracija: Fazan (Aritmija za Hišo vina Doppler) in Dobrodošli na krov / Welcome aboard (Aritmija za Aritmijo),
- V skupini O4 Režija: Babica (Futura DDB za LES MMS)
SOF 2022 – Srebrne nagrade v posameznih tekmovalnih skupinah:
Sekcija ENOKANALNE KOMUNIKACIJE
- V skupini E1 Film: Zavarujte cel zborček prevoznih sredstev (SHIFT za Zavarovalnico Triglav), Deklica z barvicami (PUBLICIS GROUPE / Saatchi & Saatchi za NLB) in Tvoja izbira – serija del (Yin + Young za Lidl Slovenija),
- V skupini E2 Tisk: Zdržite. (Pristop za Pristop),
- V skupini E3 Zunanje oglaševanje: Vse je kuhna – serija del in M – Tehnika Vse za vrt (oboje Herman & partnerji za Mercator) ter Plaktivat – Čistilka, Narodna in Ćevap – serija del (Pristop za TAM – TAM),
- V skupini E4 Zvok: Meditacija (Zavod Radio Študent za Mesto žensk, društvo za promocijo žensk v kulturi) in Zvezdoslovje (Zavod Radio Študent za Javni zavod Kinodvor),
- V skupini E5 Digitalne komunikacije: Argetin NSFW oglas (Luna \TBWA za Atlantic Grupo) in Chatbot, en hamburger bi (Agencija 101 za Mastercard Slovenija),
- V skupini E6 Oblikovanje: Celostna grafična podoba Hotel MILKA (Pristop za B&B Nepremičnine) in Hišno vino (Futura DDB za Pujs, gostinstvo in poslovne storitve),
- V skupini E7 Kreativna uporaba medijev: PREPROGA (Pristop za Big Bang),
- V skupini E8 Inovativne rešitve: Chatbot, en hamburger bi (Agencija 101 za Mastercard Slovenija),
- V skupini E9 Družbeno dobro: T.O. N.I. L.E. S.T.A.T.I.S.T.I.K.A. (Pristop za Društvo ženska svetovalnica, Društvo za nenasilno komunikacijo in Društvo SOS telefon za ženske in otroke – žrtve nasilja) in Onkoman – samopregledovanje mod (AV Studio za Slovensko onkološko društvo za moške ONKOMAN).
Sekcija VEČKANALNE KOMUNIKACIJE
- V skupini V1 Integrirane kampanje: Nepričakovana vrnitev (Futura DDB za DPBS, MSD, Astra Zeneca, Boehringer Ingelheim in Roche) in Črni humor pred črnim petkom (SHIFT za A1 Slovenija),
- V skupini V2 Vpletenost: UNFOLLOW (DROM agency za Atlantic Grupo) in Terminadol (Pristop za Radio Terminal),
- V skupini V3 Digitalne kampanje: Črni humor pred črnim petkom (SHIFT za A1 Slovenija) in Mumetnost (Herman & partnerji za Ljubljanske Mlekarne),
- V skupini V4 Upravljanje blagovnih znamk: Mastercardov vozniški žvižg (Agencija 101 za Mastercard Slovenija), Lahkonočnice (SHIFT za A1 Slovenija), Vse je kuhna! (Herman & partnerji za Mercator) in Mumetnost (Herman & partnerji za Ljubljanske Mlekarne),
- V skupini V5 Družbeno dobro: Pravljice o medvrstniškem nasilju (SHIFT za A1 Slovenija) in Heroji furajo v pižamah 5. sezona – celostna kampanja (Luna \TBWA za Zavod Vozim).
Sekcija OBRTNA ODLIČNOST
- V skupini O1 Fotografija: Dobrodošli doma (Futura DDB za LES MMS) in Morda potrebuješ nova očala – serija del (Pristop za Ghetaldus Optiko),
- V skupini O2 Tekstopisje: Primitivizem (Herman & partnerji za Mladino),
- V skupini O4 Režija: Postani datamilijonar (SHIFT za A1 Slovenija) in Oda porazom (Luna \TBWA za Pivovarna Laško Union),
- V skupini O5 Umetniško vodenje: Fejlaj neomejeno! (SHIFT za A1 Slovenija),
- V skupini O6 Avtorska glasba: Črni song pred črnim petkom (SHIFT za A1 Slovenija).
Foto: Žiga Intihar