Trgovina Intersport BTC City Ljubljana je 23. junija 2022 vrata odprla v prenovljeni podobi. Prenova je poleg osvežitve prinesla poudarek na preizkušanju izdelkov, zabavi in vznemirljivi prodajni izkušnji. Poseben kotiček trgovine je namenjen električni mobilnosti, otroci pa se bodo z veseljem popeljali po toboganu v nižje nadstropje ali prek brvi pridejo na drugo stran trgovine.
Intersport BTC City Ljubljana s poudarkom na uporabniški izkušnji in trajnostni naravnanosti
Prenovljena Intersportova flagship trgovina je velika več kot 2.000 m2 in je največja Intersport v Sloveniji. Zato mora izražati usmeritve Intersporta. Tako sta še posebej izraženi izboljšana uporabniška izkušnja in celostna trajnostna naravnanost. Trgovina Intersport BTC City Ljubljana tako v tekaškem centru prinaša možnost preizkušanja tekaških copat. Prav tako je možna izdelava vložkov po meri. Za varnost v pohodništvu bo v pohodniškem oddelku poskrbela posebna vremenska soba. V njej kupci lahko testirajo oblačila v različnih temperaturnih razmerah. Tudi kolesarjenje je dobilo svojo nadgradnjo s kolesarskim servisom v izvedbi uveljavljenega servisnega podjetja Bikehanic.
Trajnostna ponudba
Trajnostna naravnanost se vidi tako v naboru izdelkov in kolekcij, kot tudi v sami trgovini. Poleg kotička za električno mobilnost, je v trgovini na voljo veliko trajnostno naravnanih izdelkov. Pomemben korak naprej v trajnostni ponudbi je iniciativa Green Series Intersportovih ekskluzivnih znamk McKinley, Energetics, Firefly, Pro Touch in Tecnopro. Skupno vodilo vseh teh znamk je, da mora glavna komponenta izdelka vsebovati vsaj 50% trajnostnih materialov.
Zelena fasada in kolesarska postaja pred vhodom
Trajnostni vidik pa dopolnjuje ozelenelo pročelje trgovine iz pravih rastlin. To se razteza prek treh etaž. Hkrati so pred vhodom v trgovino namestili pitnik, kjer se obiskovalci lahko odžejajo ali pa napolnijo svojo steklenico. Za spodbujanje trajnostne mobilnosti so pred vhod postavili »kolesarsko postajo«. Kolesarji si na njej lahko napolnijo zračnico, uredijo manjše popravilo ali pa napolnijo električno kolo.
Direktor družbe Intersport ISI, d. o. o, je ob otvoritvi prenovljene trgovine povedal:
Prodajalna Intersport BTC City Ljubljana je s prenovo in razširitvijo postala naša vodilna oz. »flagship« prodajalna, saj v ospredje postavlja kupca, obiskovalca, uspešno povezuje spletno in fizično nakupovanje in aktivno naslavlja aktualne teme, kot sta trajnost in električna mobilnost. Investicija v nadgradnjo je znašala več kot milijon evrov, zaposlili smo dodatne sodelavce in ni naključje, da smo se odločili prodajalno prenoviti v nakupovalnem središču BTC City, ki ni le največje nakupovalno središče v državi, temveč se z inovativnimi pristopi uspešno preobraža v prostor za aktivno preživljanje prostega časa ter uspešno naslavlja aktualne izzive urbane mobilnosti.
Kotiček, ki združuje fizično in spletno naročilo
Ena izmed novosti trgovine Intersport BTC City Ljubljana je poseben lounge« kotiček, ki združuje fizično in virtualno. Kupec lahko v sklopu tega kotička prehaja iz fizične nakupovalne izkušnje v spletno in združuje nakupne poti. Barbara Janžekovič, vodja marketinga in večkanalne izkušnje v Intersportu je povedala:
Pri večkanalnem nakupovanju je poudarek predvsem na udobju nakupovanja, pri čemer lahko kupec enostavno prehaja med obema okoljema ter kombinira spletne in fizične nakupne poti. Sinhronizacija vseh podpornih procesov za čim bolj enovito uporabniško izkušnjo je eden od pomembnih ciljev, ki smo si jih zadali, in prodajalna Intersport BTC kot prodajalna z največ zaloge, ponudbe in obiskovalcev je v tem sistemu pomemben člen, hkrati pa dokaz, da lahko obe okolji uspešno sobivata in se razvijata.
Pri Intersportu so lani ponudili tudi virtualno trgovino z možnostjo nakupovanja. Prenovljeno trgovino Intersport BTC City je TUKAJ moč obiskati tudi prek zaslon.