Zalando, ki je potrošnikom v Sloveniji dostopen eno leto, je razkril nakupovalne navade Slovencev. Iz spletne in mobilne platforma za modo in življenjski slog so sporočili, da so slovenski kupci v preteklem letu na platformi Zalando največkrat kupili superge.
Pri barvah Slovenci prisegamo na klasiko
Spletna trgovina Zalando ponuja 2000 blagovnih znamk in več kot 470.000 različnih izdelkov. Pri barvah se Slovenci ne izbiramo drznih barv ampak ostajamo na klasiki. Tako so prevladovale črna, bela in temno modra barva. Ženske so največkrat izbrale pulover, moški pa majico s kratkimi rokavi. Pri ženskah so se obleke v nakupovalni košarici znašle bistveno pogosteje kot krila. Najbolj priljubljen modni dodatek je bila ženska torbica. Med ponudbo za otroke pa so bili najbolj iskani artikli trenirke, majice in hlače. Kot rečeno, pa so bilo v preteklem letu pri Zalandu najpogosteje kupljen izdelek superge.
Daniel Rogiński, generalni direktor za Slovenijo pri Zalandu je ob prvem letu delovanja na slovenskem trgu povedal:
Ob praznovanju prve obletnice v Sloveniji ugotavljamo, da so odzivi kupcev na našo ponudbo zelo pozitivni. To nas veseli in potrjuje, da ponujamo pravo kombinacijo asortimana in priročnih storitev, da lahko postanemo izhodiščna modna točka na tem trgu.
Zalando za prihodnost napoveduje več lokalne ponudbe
Poleg lastne ponudbe Zalando v Sloveniji od lanskega julija slovenskim blagovnim znamkam omogoča sodelovanje v sklopu programa Zalando Partner. Trgovci tako lahko svoje izdelke ponudijo svoje izdelke predstavijo skoraj 49 milijonom kupcem po vsej Evropi. Marca letos pa so ponudbo za kupce obogatili z možnostjo hitre dostave izdelkov. Glede prihodnosti je Daniel Rogiński povedal:
V prihodnosti se nameravamo močno osredotočiti na sodelovanje in uvajanje lokalnih blagovnih znamk na našo platformo, saj bomo tako lahko potrošnikom v Sloveniji ponudili še bolj lokaliziran asortiman modnih izdelkov.
Prvo obletnico so zaznamovali s kampanjo »Poletje v tebi«
Zalando je prvo obletnico delovanja v Sloveniji zaznamoval z mednarodno kampanjo »Poletje v tebi«. K njenemu ustvarjanju so povabili lokalne talente, ki so predstavili svoj slog. Iz Slovenije je sodeloval glasbeni duo Zala & Gašper. Več o kampanji pa TUKAJ.