T-2 je kot prvi telekomunikacijski operater v Sloveniji uporabnikom in širši javnosti ponudil NFT-je (nezamenljive žetone). V sodelovanju z agencijo April 8 so pripravili tudi marketinško kampanjo Pikseliraj se! in z njo slovenski javnosti predstavili atraktiven virtualni svet. Pri T-2 tako kot prvi opozarjajo na tehnologijo prihodnosti in dokazujejo, da so ves čas v koraku s časom in aktualnimi digitalnimi trendi.
Pikseliraj se! in si pribori NFT
Pri T-2 so si v sklopu kampanje Pikseliraj se! zamislili enostavno nagradno spletno aktivacijo, ki je namenjena širši publiki. Na tak način NFT-je približajo tudi tistim, ki so še nevešči naprednih rešitev. Pikselator, ki je spletni konfigurator selfi fotografij tako uporabnikovo sliko spremeni v zrnato fotografijo. Hkrati pa uporabnikom omogočijo, da na fotografijo dodajo različne trendi dodatke. Vsi pikselirani selfiji se nato shranijo v spletni galeriji.
Vsi sodelujoči z oddajo pikseliranega selfija sodelujejo v nagradnem žrebanju. Ta poleg različnih zanimivih nagrad vsebuje tudi brezplačne T-2 nezamenljive žetone (NFT). T-2 bo NFT-je podaril vsak teden prvim 50-im, ki bodo uporabili pikselator.
Prvi T-2 NFT žetoni so brez vrednosti, kasneje morda premik v smeri monetizacije
To je prvi projekt družbe T-2 na področju NFT tehnologije. Zato so se odločili, da bodo njihovi prvi nezamenljivi žetoni brez t.i. utility-ja, kar pomeni, da so brez uporabne digitalne vrednosti. Njihov namen je v tej fazi namreč NFT tehnologijo približati širši množici uporabnikov. Hkrati pa so izpostavili, da za prihodnje projekte načrtujejo tudi premik v smer monetizacije, a podrobnosti še niso razkrili.