Projekt Okvir pomoči 2022 bo že tretji tovrstni projekt. Skupina NLB skupaj s partnerjema Europlakat in Mastercard projekt predstavlja v celotni regiji v kateri deluje. V sklopu Okvira pomoči je do zdaj sodelovalo več kot 80 podjetnikov, kmetovalcev, mikro in malih podjetij iz Slovenije in skupaj več kot 270 iz celotne NLB Skupine. Vsi, ki bi želeli sodelovati, imate še danes, 22.10.2022 čas, da oddate prijavo. Več o prijavi TUKAJ.
Okvir pomoči 2022
Posamezniki iz naše regije so v preteklosti že osupnili svet. Noordung je pogledal v zvezde in načrtoval prodor v vesolje. Nikola Tesla je svetu poklonil izmenično napetost in postavil osnove sodobne električne energije. Imela sta znanje in drznost, da sta naredila preboj ter dosegla in presegla meje mogočega. Okvir Pomoči je tako namenjen vsem zanesenjakom in drznim sanjačem, ki jim NLB Skupina želi pomagati, da bi njihove sanje o boljši prihodnosti postale resničnost.
Andrej Krajner, direktor komuniciranja pri NLB je povedal:
V NLB imamo zaradi svojega poslanstva odličen vpogled v makroekonomska gibanja in trende ter bistveno bolje kot druge panoge razumemo posledice koronakrize za družbo in gospodarstvo. Čeprav z optimizmom zremo v prihodnost, se zavedamo, da dodatne spodbude predvsem za mikro in mala podjetja, ki so steber slovenskega gospodarstva, vedno pridejo prav. Zato smo sklenili, da podjetnike tudi letos povabimo k sodelovanju v projektu #OkvirPomoči. Tudi letos ocenjujemo, da bo projekt podjetnikom ponudil točno tisto, kar potrebujejo – poleg brezplačnega oglasnega prostora, ki bi si ga v teh časih najverjetneje težje privoščili, še naše znanje in strokovno pomoč. Predvsem pa smo veseli, da bo tokrat v njem sodelovala tudi nova članica NLB Skupine – Komercijalna banka Beograd, kar pomeni, da bomo lahko priskočili na pomoč še večjemu številu strank.
Bojana Lampret, direktorica Poslovanja z mikro podjetji pri NLB pa je dodala:
Letos smo koncept še nekoliko dodelali. S svojo izkušnjo in znanjem se bodo namreč novoizbranim podjetnikom kot ambasadorji pridružili nekateri lanskoletni udeleženci projekta in jim pomagali pri prepoznavnosti, pa tudi z nasveti, kako voditi posel skozi krizo.