Oktober je mednarodni mesec ozaveščanja o raku dojk. Telekom Slovenije in Samsung že 15 let podpirata Združenje Europa Donna Slovenija. To pa že 25 let izvaja aktivnosti za osveščanje o raku dojk ter nudi podporo bolnicam in njihovim svojcem ob diagnozi raka dojk. Rak dojk je namreč najpogostejši rak pri ženskah. Samsung in Telekom Slovenije vsako leto podpreta združenje s posebnima »rožnatima« telefonoma in donacijo v višini 10.000€.
150.000€ donacij v 15 letih sodelovanja Samsunga in Telekoma Slovenije
V 15 letih sodelovanja sta Samsung in Telekom Slovenije Združenju Europa Donna Slovenija z donacijami namenila 150.000€. Letošnjo donacijo pa sta Tanji Španić, predsednici združenja predala Tomaž Semič v imenu Samsunga ter Špela Fortin v imenu Telekoma Slovenije.
Tanja Španić, predsednica Združenja Europa Donna Slovenija je ob prevzemu donacije povedala:
Iskreno smo veseli dolgoletne podpore Telekoma Slovenije in Samsunga, s katerima smo že 15 let povezani v osveščanju o raku dojk. S sedaj že tradicionalnimi akcijami »rožnatih mobitelov« se podjetji vsako leto pridružujeta osveščanju svojih kupcev o skrbi za zdravje ter pomenu zdravega načina življenja in zgodnjega odkrivanja raka. Z doniranimi sredstvi smo skozi vsa ta leta razvijali in nadgrajevali naše programe za podporo bolnicam in njihovim svojcem, zato nam tovrstna pomoč res veliko pomeni.
Tomaž Semič, vodja marketinga pri Samsung Electronics Slovenija je izpostavil:
V veliko veselje nam je, da lahko z izbranimi mobiteli Samsung Galaxy že petnajsto leto zapored podpremo prizadevanja Slovenskega združenja za boj proti raku dojk Europa Donna pri osveščanju javnosti o raku dojk ter vzpostavljanju mreže posameznikov in institucij za boj z boleznijo, za katero letno zboli več kot 1500 Slovenk.
Špela Fortin, članica uprave – delavska direktorica v Telekomu Slovenije pa je ob predaji donacije dodala:
Soočanje z boleznijo velik izziv tako za obolele kot njihove družine. Zato je izjemno pomembno, da imajo na voljo celovito podporo, pri čemer mislim tako zdravstveno kot socialno in čustveno, saj je prav človeški stik tisti, ki močno olajša težke trenutke. Kot odgovorno podjetje smo ponosni, da že 15 let prispevamo svoj delež pri osveščanju o raku dojk in raku rodil, pa tudi pomenu preventive in zdravega načina življenja.