Rak prostate je eden najpogostejših vrst raka pri moških, za njim zboli vsak četrti moški po 50. letu starosti. Vsako leto je diagnosticiranih približno 1.600 moških z rakom na prostati, 400 jih umre. Delež ozdravljivosti je visok, če se bolezen ugotovi v zgodnji fazi. Slovensko onkološko društvo za moške OnkoMan zato v sklopu kampanje »Daj se preglej!« ozavešča o pomembnosti rednih preventivnih pregledov.
Kaj imata skupnega kampanja Dej se preglej!« in postavljanje mlajev
Kampanjo so zasnovali na karakteristikah, ki stereotipno zaznamujejo moške. Veliko moških namreč počne stvari, ki se na prvo žogo zdijo nelogične, nepotrebne in nerazumljive. Kot primer so vzeli postavljanje mlaja. Pri njem namreč drevo posekajo, da bi ga nato znova postavili. Če za rojstnodnevno slavje počnejo takšne stvari, bi se lahko šli tudi pregledat. Matej Pečovnik, predsednik društva OnkoMan je povedal:
Moškim želimo sporočiti, da naj praznujejo življenje in naj ne tvegajo, zato jih pozivamo »Dej se preglej! S sporočilom želimo doseči čim več moških z različnih koncev Slovenije, zato bomo novembra po Sloveniji postavljali mlaje in tako osveščali o pomenu preventivnih pregledov. Moškim po vsej Sloveniji želimo sporočiti, da znajo in zmorejo početi veliko stvari, ena izmed teh pa bi morala biti tudi ta, da poskrbijo zase – da poskrbijo za preventivne preglede prostate.
Več o kampanji Daj se preglej! pa TUKAJ.