Nagrade SoMo Borac 2022 za najboljša digitalna dela v regiji so v začetku novembra podelili v Zagrebu. Zmaga je v treh kategorijah šla v Slovenijo. Skupaj so na jubilejni deseti SoMo Borac powered by Httpool zabeležili rekordnih 192 prijav za nagrado SoMo Advertising. Letos pa je je bila prvič podeljena tudi nagrada SoMo Media, za katero je bilo prijavljenih 29 del.
Trije slovenski zmagovalci na SoMo Borac 2022
Kot rečeno, je Slovenija slavila v treh kategorijah. Agencija Herman & partnerji je prejela dve zlati nagradi. V kategoriji Best Storytelling sta Herman & partnerji in Mercator zmagala s projektom Prvič mama. V kategoriji SoMo Tech pa sta si Herman & partnerji in Ljubljanske mlekarne zmago priborila za projekt Mumetnost. Tretja zmaga je šla v roke agencije Pristop Media in Slovenske Turistične Organizacije (STO) za projekt Twitter Amplify Tour de France v kategoriji SoMo Global.
Celoten seznam nagrad SoMo Borac 2022
1. BEST STORYTELLING
- Herman & partnerji in Mercator, projekt: ‘PRVIČ MAMA’ – zmagovalec
- Herman & partnerji in Mercator, projekt: ‘Naj slovensko pecivo’
- Piksel LTD i Penzija.mk, projekt: ‘Zasadi želba’ (Plant a Wish)
2. DIGITAL DESIGN OF THE YEAR
- Telegram Media Grupa, projekt: ‘Redizajn portala Telegram.hr’ – zmagovalec
- Degordian in Nets CEE, projekt: ‘Waldy’
- Human Interaction Company in Journal Media Group in Alert, projekt: ‘Journal Redesign’
3. SOMO NATIVE
- 01 Content & Technology – C3 Croatia in JGL, projekt: ‘X-LAB: JGL expert research hub – largest international longevity platform’ (Vizol S) – zmagovalec
- 24sata in Kaufland, projekt: ‘Green Medal’
- Telegram Media Grupa in Atlantic Grupa, projekt: ‘Živi život punim ustima!’ (Jimmy Fantastic)
4. DIGITAL PRODUCT OF THE YEAR
- Bruketa&Žinić&Grey in 24sata, projekt: ‘Oriđiđi Video Awards u metaversu’ – zmagovalec
- Herman & partnerji in Mercator, projekt: ‘M SOSESKA’
- Nova TV, projekt: ‘DNEVNIK.hr mobile app’
5. SOMO TECH
- Herman & partnerji in Ljubljanske mlekarne, projekt: ‘Mumetnost’ (MU) – zmagovalec
- SHAPE 404 in MindTheKids, projekt: ‘BaDaBum logopedska platforma’
- Bruketa&Žinić&Grey in Croatia osiguranje, projekt: ‘Brigometar’
6. CM GODINE
- 404 agency, Mirna Savić – zmagovalka
- BBDO Zagreb, Inga Đuđik
- Imago Ogilvy, He-Lena
7. SOMO WEB
- Shape 404 in Hrvatski Telekom, projekt: ‘Digitalna izložba “U potrazi za prvim mobitelom”‘ (HT muzej)
8. SOMO GROWTH
- ZOO agencija in Konzum, projekt: ‘Poziv Djeda Božićnjaka’ – zmagovalec
- Imago Ogilvy in Studenac, projekt: ‘GUC GUC’ (Studena)
- Publicis Skopje in Pivara Skopje, projekt: ‘Smooth ON’ (Skopsko Smooth)
9. SOMO GLOBAL
- Pristop Media in Slovenian Tourist Board, projekt: ‘Twitter Amplify Tour de France’ – zmagovalec
- Homepage in Valvoline, projekt: ‘Mechanics month – Hands that keep us moving forward’
- Superbet, projekt: ‘Superbet & Snapchat – App Install Multiformat Campaign’
10. DIGITALNA AKTIVACIJA
- Imago Ogilvy in Pipi, projekt: ‘Pipi guza’ – zmagovalec
- Communis in WWF Adria, projekt: ‘Vila Wilderness’
- Pioniri Communications in Metalac, projekt: ‘Metalac – Umetnica mora jesti kuvano’
11. SOMORITANAC
- Bild Studio in Savjet Evrope in Evropska unija, projekt: ‘Ispričaj priču do kraja’ – zmagovalec
- Communis in Koncern Bambi A.D. Požarevac: projekt: ‘Equality begins at home’ (Plazma)
- Communis in WWF Adria, projekt: ‘Vila Wilderness’
12. SOMO SOCIAL
- Imago Ogilvy in Pipi Pipi Beverages, projekt: ‘Always on i #bolimepipi’ – zmagovalec
- BBDO Zagreb in Toco: projekt ‘Samo Toco’ (Jamnica)
- Žiška in Kasato, projekt: ‘Tek mi je 30 (Jaffa Crvenka)’
13. SOMO CONTENT
- Imago Ogilvy in Marodi, projekt: ‘Priče z vrha!’ – zmagovalec
- Communis in Koncern Bambi A.D. Požarevac, projekt: ‘Equality begins at home’ (Plazma)
- Imago Ogilvy in Studenac, projekt: ‘GUC GUC’ (Studena)
14. DIGITALNI MIX
- Imago Ogilvy in Studenac, projekt: ‘GUC GUC’ (Studena) – zmagovalec
- Friday Finally in Polovni automobili, projekt: ’18+ godina sa vama!’
- Herman & partnerji in Ljubljanske mlekarne, projekt: ‘Mumetnost’ (MU)