Pri A1 Slovenija se zavedajo, da v času pred novim letom, še posebej pa v času črnega petka, potrošniki kupimo marsikatero stvar, ki je ne potrebujemo. Impulzivni in nepotrebni nakupi, ki so posledica nakupovalne mrzlice, pa imajo nato praviloma zelo kratek rok uporabe. Zato so pred črnim petkom predstavili šaljivo kampanjo, ki nosi ime A1 Nakupolovec. A Nakupolovec je hkrati tudi prav poseben pripomoček.
A1 Nakupolovec nas varuje pred pretirano in neodgovorno potrošnjo
Kampanjo Nakupolovec so pri A1 Slovenija pripravili skupaj z znanim slovenskim igralcem Jurijem Zrnecem, ki opozarja na nespametne nakupe. Vse skupaj pa je del iniciative, v sklopu katere želijo spodbujati k bolj odgovornemu potrošništvu s sporočilom: »Kupi manj in naj bo tisto, kar kupiš, premišljeno in kakovostno.« Gre za nadaljevanje lanskoletne aktivnosti A1 Slovenija, ki je nosila naslov »Črni humor pred črnim petkom«. Takrat so s slovenskimi komiki Perico Jerkovićem, Admirjem Baltićem in Markom Žerjalom ter kantavtorjem Robertom Petanom na humoren način opozarjali na omenjeno problematiko.
Tokrat pa Jurij Zrnec s pomočjo humornih videov spodbuja potrošnike k bolj odgovorni in premišljeni potrošnih. Študije namreč kažejo, da je kar 60% nakupov na črni petek impulzivnih. 80% kupljenih stvari pa zavržemo. Ker tovrstno nakupovanje praviloma ne izhaja resničnih potreb, ne preseneča, da naj bi kar 42% kupcev v preteklosti že kdaj obžalovalo svoj nakup na črni petek.
Pripomoček za lažje spopadanje z nepremišljenimi nakupi
Da bi preprečili hitre prste pri nakupih, so se v A1 Slovenija pripravili prav poseben pripomoček, ki nosi ime Nakupolovec. Kot so šaljivo zapisali, je Nakupolovec prvi pripomoček na svetu, ki na črni petek odganja nepremišljene nakupe. Druge dneve v letu pa skrbi za odganjanje mrčesa.
Kako do brezplačenga Nakupolovca? Več TUKAJ.