Huawei, vodilno globalno tehnološko podjetje je v letu 2022 doseglo več mejnikov med širjenjem ekosistema mobilnih storitev Huawei (HMS). Nenehne inovacije so omogočile, da je trgovina z mobilnimi aplikacijami AppGallery postala ena izmed treh najhitreje rastočih. Hkrati pa je tudi mesto, ki milijonom uporabnikom naprav Huawei omogoča brezhibno uporabniško izkušnjo.
Ključni mejniki širitve ekosistema mobilnih storitev Huawei v letu 2022
V trgovini AppGalley je po vsem svetu več kot 580 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov (MAU). To je 16% povečanje v primerjavi s tretjim četrtletjem leta 2020 (Q3). Število mesečnih aktivnih uporabnikov hitrih aplikacij pa že presega 160 milijonov. Število aplikacij, ki so na voljo v sklopu trgovine AppGallery na voljo za HMS pametne telefone, pa je v zadnjem letu zrastlo za 147%. Več kot 220.000 aplikacij se lahko pohvali z integrirano storitvijo HMS Core. To je 120% rast v primerjavi s Q3 2020.
V letu 2021 je trgovina AppGallery zabeležila 432 milijard prenosov (distribucij) aplikacij. To predstavlja 12,5% skok v primerjavi z letom 2020 in 96% v primerjavi z letom 2019. Izven Kitajske je bilo število prenosov na medletni ravni višje za 56%. Od tretjega četrtletja 2020 se je za 200% povečalo število registriranih razvijalcev za okolje mobilnih storitev HMS. Zdaj jih je 6 milijonov. Pomoč jim zagotavlja 8 večjih regionalnih in 15 podatkovnih centrov, ki pokrivajo več kot 170 držav.
Osnova za prijavo v Huawei storitve je Huawei račun (Huawei ID). Ta ima več kot 400 mio mesečno aktivnih uporabnikov (MAU) in omogoča prijavo v trgovino AppGalley, Huawei Zdravje in shrambo v oblaku Huawei Cloud. Iskalnik Petal (Petal Search) pa je pridobil dodatne funkcije prek besedil, slik in glasu po podatkih, ki jih zagotavlja več kot 3000 partnerjev ekosistema Huawei. Iskalnik Petal med drugim zagotavlja vrsto informacij povezanih z nogometnim svetovnim prvenstvom 2022.
Petal zemljevid (Petal Maps) je presegel 40 mio mesečno aktivnih uporabnikov. Zadnja posodobitve pa ponuja bolj poglobljeno in realistično izkušnjo tudi s pomočjo novosti, kot sta funkcija navigacije za pešce in skupne rabe lokacije v realnem času. Huaweiev digitalni pomočnik (Huawei Assistant) je do meseca septembra dosegel več kot 260 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov. Ta med drugim ponuja uporabniku prilagojene podatkovne kartice (SmartCare Cards) in storitve za različne scenarije rabe, vključno s potovalnimi, urbanimi, nakupovalnimi in finančnimi. Iskalnik s podporo umetne inteligence (Huawei AI Search) pa ponuja lokalno in globalno iskanje informacij iz več kot 170 držav za 310 milijonov uporabnikov.
Število oglasov v sklopu platforme Huawei Ads je v porastu
S pomočjo platforme oglasov Huawei (Huawei Ads) je razvijalcem in oglaševalcem omogočen dostop do več kot 730 milijonov uporabnikov naprav Huawei. Huawei v sodelovanju s partnerji išče načine pri boljši monetizaciji aplikacij in oblikovati promocije za spodbujanje uporabe.
V sklopu Huawei Ads se je od leta 2020 število oglaševalcev povečalo za 9x. Zdaj jih je več kot 2.000 iz več kot 220 oglaševalskih panog. Število založnikov pa se je v tem času povečalo za 4x na več kot 360.000. Dnevno je v sklopu storitve zabeleženih 4 mrd zahtevkov za prikaz oglasov. V letu 2023 pa Huawei pričakuje povečanje za 400%. Komplet za oglaševanje (Ads Kit) ima integriranih 49.000 aplikacij. Zanimiv je tudi podatek, da je 40% prometa zabeleženega na evropskih trgih.
Ena ključnih prednosti storitve oglasov Huawei je, da delujejo na podlagi podatkov 730 milijonov globalno mesečno aktivnih uporabnikov. Oglaševalcem to omogoča natančno ciljno oglaševanje preko različnih kanalov, ki pokrivajo vse vidike uporabe naprav. Po zaslugi programskega razvojnega paketa (SDK) storitev Huawei oglasi deluje tudi preko aplikacij in omrežji tretjih oseb, s čimer je omogočano doseganje naprav s sistemom Android.
Jaime Gonzalo, podpredsednik Huawei Mobile Service za Evropo je povedal:
Trgovina AppGalley je hrbtenica naše strategije mobilnih storitev HMS. V zadnjem letu smo hitro povečali število aplikacij z integriranim HMS Core in sočasno povečali uporabo drugih ključnih storitev. Kot so na primer iskalnik in zemljevidi Petal, digitalni pomočnik, z umetno inteligenco podporo iskanje in mobilni brskalnik Huawei. Skupaj z oglasi Huawei so ti elementi bistveni za zdrav in medsebojno povezan ekosistem HMS. Zasnovani so, da delujejo v optimalni sinergiji in podpirajo poslovanje partnerskih razvijalcev ter zagotavljajo nepozabne in prijetne izkušnje milijonom uporabnikom. To je šele začetek, saj bomo še naprej gradili na kakovosti našega inovativnega pristopa.
Poslovna vizija Huaweija za mobilne storitve HMS v Evropi predvideva kombinacijo inovativnih naprav in ekosistema. Pomemeben poudarek pa dajejo sodelovanju, ker nazorno prikazujeta pred kratkim predstavljeni pametni telefoni Mate 50 Pro in serije nova 10. Poleg tega aplikacija Zdravje (Huawei Health), ki jo je namestilo že več kot 400 milijonov uporabnikov po vsem svetu, nudi možnosti sinhronizacije podatkov z različnimi »fitnes« aplikacijami v trgovini AppGallery.
Aplikacija Zdravje se lahko pohvali z 97 mio mesečno aktivnih uporabnikov, kar je 17% več kot leto prej. 13 mio (20% rast) uporabnikov aplikacijo uporablja za spremljanje športnih aktivnosti, 16 mio (17% rast) za analizo kakovosti spanja in 26 mio (17% rast) za spremljanje zdravja.
Rast mobilnih storitev HMS se kaže tudi v drugih odličnih rezultatih podjetja Huawei. Tako je vrednost blagovne znamke Huawei je ocenjena na 71,2 milijarde dolarjev. To je 28% povečanje. Po poročanju BrandFinance se je Huawei povzpel na deveto mesto lestvice 500 najbolj vrednih blagovnih znamk (Global 500). V raziskave in razvoj je Huawei vložil 17.5 mrd € in se uvrstil na 1. mesto v številu prijavljenih patentov v Evropi leta 2019 in 2020.