VOYO, naročniška video storitev na zahtevo družbe Pro Plus, je ob koncu leta 2022 dosegla nov rekord v številu naročnikov. Presegli so namreč 150.000 naročnikov. Hkrati pa postregli z informacijo, da Voyo dnevno obišče 50% naročnikov, tedensko pa več kot 90%.
SVoD storitev Voyo deluje že 10 let in v tem času so postregli tudi z 12 Voyo Original vsebinami z več sezonami. V primerjavi z letom 2021 so zabeležili za 86% več gledalcev na mesečni ravni, vsebine v videoteki pa so ustvarile 84% več ogledov. Blaž Bezek, direktor razvoja vsebin in VOD storitev je povedal:
Izjemno ponosni in veseli smo, da danes že vsako četrto gospodinjstvo uporablja VOYO. Še bolj pa nas veseli dejstvo, da so naši uporabniki zvesti in redni gledalci, saj nas dnevno obišče kar 50 odstotkov uporabnikov, tedensko pa več kot 90 odstotkov. To pomeni, da so programske vsebine, ki jih ponujamo in produciramo, prepoznane, zanimive, aktualne in prepričajo naše naročnike. Ne le, da ponujamo več kot 15.000 ur vsebin v slovenskem jeziku oz. s slovenskimi podnapisi, temveč da podpiramo ustvarjalni naboj v lokalnem prostoru in dajemo našim, izvirnim produkcijam, platformo za katero lahko ustvarjajo, in to naši naročniki prepoznajo.
K številki veliko prispevata tudi A1 Slovenija in Telemach
Da so pri Voyo dosegli nov mejnik, sta v veliki meri zaslužna operaterja A1 Slovenija in Telemach ter seveda njihovi uporabniki. Pri A1 Slovenija imajo uporabniki naročeni na Xplore TV brezplačen dostop do storitve Voyo. Pri Telemachu pa je Voyo vključen v vse pakete EON. V paketih EON Light in EON Full promocijsko, v EON Premium pa za vedno.
Uporabniki gledajo vedno več minut vsebin
V Voyo video knjižnico vsak teden dodajajo nove vsebine. V primerjavi z lanskim letom je vsebin za 32% več, da bi si jih uporabniki ogledali vse, pa bi Voyo morali gledati 24 ur na dan leto dni in pol. V povprečju si je v letu 2022 uporabnik ogledal 63 različnih naslovov, Voyo pa je gledal 13.803 minute. To je skoraj 60% več kot lani. Rast pa beleži tudi 5KA, spletna učilnica za otroke. Letos je namreč dobila prvo vsebinsko nadgradnjo, ki je povečala nabor vsebin. Dodali so namreč tudi vaje za učence zadnje triade osnovne šole.
Najbolj gledana v letu 2022 sta Ja, Chef! in Gospod profesor
Voyo Original vsebine so tise, ki so najbolj priljubljene. Gleda jih namreč kar 78% vseh naročnikov. Prvi dve mesti med najbolj gledanimi Voyo vsebinami zasedata seriji Ja, Chef! in Gospod profesor. Serijo Ja, Chef! si je ogledalo kar 70% vseh Voyo uporabnikov. Tretje in četrto mesto pa sta letos zasedla resničnostna šova Sanjski moški 2022 in Kmetija 2022. Na petem mestu je serije Za hribom. Letos so naročniki pogledali 2.059.473.581 minut vsebin. Serija Ja, Chef! pa je imela že več kot 15 milijonov ogledov.